blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
halo TV http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3829 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vklidu [ stř říj 25, 2006 5:08 pm ] | ||||
Předmět příspěvku: | halo TV | ||||
Chtel jsem udelat kratkou animacku s televizi. aplikoval jsem na obrazovku texturu s filmem a chtel jsem, aby obrazovka zarila ruznou intenzitou v ruznych mistech obrazu podle intenzity. A tady je muj problem: Takove zareni mi udela asi jen svetlo (spot) s nastavenim halo. - ale prirazenim textury-movie pro spot film jenom promita, ale neovlivnuje halo efekt - a svicenim spotu (s halo) pres plane ktery ma movie texturu take halo neovlivnuje Nevite nekdo jak na to? Moje reseni (nic jineho mne nenapadlo): - kdyz tedy halo efekt ovlivnuje jen objekt, udelal jsem plane s jemnejsi mrizkou (multi subdivide), zapnul particles (s texture emission) a duplivert abych priradil plosku (neco jako vetsi bod) Problem je - funguje mi to s texturou image, ale ne s texturou movie - stejny frame filmu (mam spatne nastavene particles? nevite nekdo? - viz. priloha) - dalsi problem je, ze jsem chtel, aby ten duplivertovany bod (ktery sklada vysledny obraz) nemel ostrou hranu, ale aby sel alfou do ztracena, aby obraje renderovaneho obrazu byly hladsi. jenze ve chvili, kdy se duplivertovane plochy zacnou prekryvat nefunguje mezi nimi alfa. Nevite co s tim? Diky za kazdou radu co mne posune vpred No vypada to, ze se souteze nestihnu zucastnit, trochu velke sousto technologickych problemu
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |