blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

divne tiene pri pouziti set smooth
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3823
Stránka 11

Autor:  murmur [ stř říj 25, 2006 6:55 am ]
Předmět příspěvku:  divne tiene pri pouziti set smooth

ako sa da predist tomu, aby pri pouziti funkcie set smooth blender nehadzal ne niektore face divne tiene? (vid obrazok)

Přílohy:
tigerUV25up.jpg
tigerUV25up.jpg [ 31.01 KiB | Zobrazeno 334 krát ]

Autor:  pedu [ stř říj 25, 2006 6:59 am ]
Předmět příspěvku: 

Áno, smooth niekedy robí divné tiene. IMHO je najlepší po použití subsurfu.

Tiež je dobré aktivizovať Autosmooth s vhodným uhlom (zmenu vidieť iba pri renderi, nie v 3D)

Autor:  tom*p [ stř říj 25, 2006 7:00 am ]
Předmět příspěvku: 

Možná ctrl+N - Recalculate normals outside nebo zapnout AutoSmooth.

Autor:  murmur [ čtv říj 26, 2006 2:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

diki za tipy, v niektorych pripadoch pomohlo pouzitie autosmooth, pri vezi som nanovo rucne vytvoril niektore face, pretoze pri automatike (shift-F) to potom furt s tym tienom blblo

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/