Právě je pát lis 01, 2024 12:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: divne tiene pri pouziti set smooth
PříspěvekNapsal: stř říj 25, 2006 6:55 am 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
ako sa da predist tomu, aby pri pouziti funkcie set smooth blender nehadzal ne niektore face divne tiene? (vid obrazok)


Přílohy:
tigerUV25up.jpg
tigerUV25up.jpg [ 31.01 KiB | Zobrazeno 328 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 25, 2006 6:59 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Áno, smooth niekedy robí divné tiene. IMHO je najlepší po použití subsurfu.

Tiež je dobré aktivizovať Autosmooth s vhodným uhlom (zmenu vidieť iba pri renderi, nie v 3D)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 25, 2006 7:00 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 17, 2006 1:16 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Zlín
Možná ctrl+N - Recalculate normals outside nebo zapnout AutoSmooth.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 26, 2006 2:27 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř říj 25, 2006 6:47 am
Příspěvky: 91
diki za tipy, v niektorych pripadoch pomohlo pouzitie autosmooth, pri vezi som nanovo rucne vytvoril niektore face, pretoze pri automatike (shift-F) to potom furt s tym tienom blblo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz