blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
model dvd http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3816 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 6xx [ úte říj 24, 2006 4:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus radial blend texturu a případně si ještě pohraj s ramps |
Autor: | Ragnos [ úte říj 24, 2006 6:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dik |
dudo1904 píše: Ta radial blend mi ide ale iba v internom rendri ale ja by som potreboval nieco do yafrayu lebo v nom je vysledok krajsi
. tak to fejkni vyrenderuj dva výsledky a překryj co potřebuješ, můžeš využít výhody obou dvou rendererů v některých případech se to dá, třeba pokud chceš využít propracovaných bumpmap z Yafu. |
Autor: | postolka [ stř říj 25, 2006 12:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to jen napad a nevim jestli je to nejvhodnejsi reseni, ale jestli chces experimentovat, mohl bys zkusit pouzit disperzi svetla. http://p212.ezboard.com/fnendowingsmiraifrm24.showMessageRange?topicID=159.topic&start=21&stop=40 Nevim jak to mas delane ted, ale pri pouziti disperze by musela byt plastova a zrcadlova cast oddelena. V tom pripade by nebyla pouzita zadna textura a barvicky by ti spocital sam yafray. Edit: v tom linku sice upravuji primo xml soubor ze ktereho se rendruje, ale nastaveni disperze umoznuje i primo Blender. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |