blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

model dvd
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3816
Stránka 11

Autor:  6xx [ úte říj 24, 2006 4:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkus radial blend texturu a případně si ještě pohraj s ramps

Autor:  Ragnos [ úte říj 24, 2006 6:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Dik

dudo1904 píše:
Ta radial blend mi ide ale iba v internom rendri ale ja by som potreboval nieco do yafrayu lebo v nom je vysledok krajsi
.

tak to fejkni vyrenderuj dva výsledky a překryj co potřebuješ, můžeš využít výhody obou dvou rendererů v některých případech se to dá, třeba pokud chceš využít propracovaných bumpmap z Yafu.

Autor:  postolka [ stř říj 25, 2006 12:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to jen napad a nevim jestli je to nejvhodnejsi reseni, ale jestli chces experimentovat, mohl bys zkusit pouzit disperzi svetla.
http://p212.ezboard.com/fnendowingsmiraifrm24.showMessageRange?topicID=159.topic&start=21&stop=40
Nevim jak to mas delane ted, ale pri pouziti disperze by musela byt plastova a zrcadlova cast oddelena. V tom pripade by nebyla pouzita zadna textura a barvicky by ti spocital sam yafray.
Edit: v tom linku sice upravuji primo xml soubor ze ktereho se rendruje, ale nastaveni disperze umoznuje i primo Blender.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/