blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

BOŘENÃ
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=362
Stránka 11

Autor:  KarelGO [ pát říj 01, 2004 3:39 pm ]
Předmět příspěvku:  BOŘENÃ

Prosím Vás jakou vhodnou techniku, používáte na opravdu reálné boření (rozlomený sloup, rozlomený knen, atd ) ? Jde to nějak automaticky ? nebo se každý objekt, který chci rozlomit, tak aby to vypadalo jako v reálu, musí vymodelovat samostatně ? K dokreslení narušení je dobrý nůž nebo je ještě něco ?
No, díky za zodpovÄ›zení jakkékoliv Ä

Autor:  tol [ pát říj 01, 2004 3:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vymodeluješ objekt v celku, pak ho nějak nařežeš (třebatím nožem) a takto vzniklé jednotlivé části víceméně ručně animuješ:) Automaticky to normálně nejde, kdysi ale existoval nějaký skript, Explode se tuším,jmenoval, který objekt roztrhal na kusy automaticky, ale výsledky nic moc a je to už pár let, nevím, jestli ho ještě někde seženeš a hlavně jestli ho zprovozníš :)

Autor:  KarelGO [ pát říj 01, 2004 3:54 pm ]
Předmět příspěvku:  staÄ

No mnÄ› staÄ

Autor:  6xx [ sob říj 02, 2004 6:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: stačí nůž ? a hledání textury

KarelGO píše:
No mně stačí jen statická scéna, takže by mi teda na vše měl postačit je nůž a trochu té brutality ?

Jo a ještě takovou drobnost nevíte náhodou o textuře starého papíru ( období středověk ) + jak ten papír trochu poškodit (ne moc, protože na něm chci ještě čitelný text, ten bych asi hodil na tu texturu, namapoval na nějakou mříž a trochu pokroutil, ale jak texturu troch potrhat ? ) ? Určitě dík za odpověď, protože ta textura starého papíru už mě dost dlouho trápí...


1.)Jo
2.)použij alphamapu

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/