blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
BOŘENà http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=362 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | KarelGO [ pát říj 01, 2004 3:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | BOŘENà |
ProsÃm Vás jakou vhodnou techniku, použÃváte na opravdu reálné boÅ™enà (rozlomený sloup, rozlomený knen, atd ) ? Jde to nÄ›jak automaticky ? nebo se každý objekt, který chci rozlomit, tak aby to vypadalo jako v reálu, musà vymodelovat samostatnÄ› ? K dokreslenà naruÅ¡enà je dobrý nůž nebo je jeÅ¡tÄ› nÄ›co ? No, dÃky za zodpovÄ›zenà jakkékoliv Ä |
Autor: | tol [ pát říj 01, 2004 3:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vymodeluješ objekt v celku, pak ho nějak nařežeš (třebatím nožem) a takto vzniklé jednotlivé části víceméně ručně animuješ:) Automaticky to normálně nejde, kdysi ale existoval nějaký skript, Explode se tuším,jmenoval, který objekt roztrhal na kusy automaticky, ale výsledky nic moc a je to už pár let, nevím, jestli ho ještě někde seženeš a hlavně jestli ho zprovozníš ![]() |
Autor: | KarelGO [ pát říj 01, 2004 3:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | staÄ |
No mnÄ› staÄ |
Autor: | 6xx [ sob říj 02, 2004 6:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: stačí nůž ? a hledání textury |
KarelGO píše: No mně stačí jen statická scéna, takže by mi teda na vše měl postačit je nůž a trochu té brutality ?
Jo a ještě takovou drobnost nevíte náhodou o textuře starého papíru ( období středověk ) + jak ten papír trochu poškodit (ne moc, protože na něm chci ještě čitelný text, ten bych asi hodil na tu texturu, namapoval na nějakou mříž a trochu pokroutil, ale jak texturu troch potrhat ? ) ? Určitě dík za odpověď, protože ta textura starého papíru už mě dost dlouho trápí... 1.)Jo 2.)použij alphamapu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |