blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pruchod Svetla skrz obekt http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3606 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jag [ pon říj 02, 2006 7:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Pruchod Svetla skrz obekt |
Docela by me zajimalo jak pres yafray udelat sklo pres ktere pujde svetlo? Mozna my to uz nemysli ale nejsem schopen toho dosahnout. Prikladam obrazek pro vysvetleni meho problemu... Predem dekuji za jakoukoliv radu. |
Autor: | kaucukovnik [ pon říj 02, 2006 8:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nejlepsi bude sem poslat .blend soubor aby bylo patrne i jaks to renderoval. |
Autor: | Jag [ pon říj 02, 2006 8:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Davam sem ten soubor. Jde jenom o to, ze uvnitr te pruhledne kopule neni zadne svetlo i kdyz je to pruhledne, tak bych si myslel ze tam svetlo projde... http://fanweb.webz.cz/troubl.blend |
Autor: | vklidu [ pon říj 02, 2006 10:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ted uz jsem taky zvedavy, yafray nepouzivam, ale neprisel jsem na to ani pokus omyl, i sklo co je tu http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=3215 ma stin cerny jak botu.[/url] |
Autor: | Jag [ pon říj 02, 2006 11:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vklidu: Pokud nepuzivas yafray tak je to jednoduchy. Postup: 1) Na scenu si das nejaky obekt, v mem pripade plane das mu novy material a tomu materialu zapnes trashadow. 2) Na scenu umistis obekt kterej chces aby ti hazel prusvitny stin. Priradis mu novej material kterej bude pruhlednej. 3) Scenu osvetlis svetlem v mem pripade jde o spot light. Tomu svetlu je jeste zapotreby zapnout ray shadow a melo by to byt vse prikladam link na file http://fanweb.webz.cz/troubl2.blend |
Autor: | vklidu [ úte říj 03, 2006 2:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
asi jsem se vyjadril nejasne. jak udelat pruchod svetla sklem pres internal vim, jen jsem psal, ze to sklo co jsem vyvesil na predchozim linku (pres internal jede) pres yafray ne a ne zpruhlednit. vsiml jsem si, ze yafray ma sva nastaveni, ale i experimentem jsem na to nedosel. a defaultne nejede. (i kdyz mam pocit ze jsem kdysi sklo pres yafray delal a nijak specialne jsem se tomu nevenoval. tot vse |
Autor: | pedu [ stř říj 04, 2006 7:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Problem je v tom, ze fialova neprepúšťa zelenú zložku svetla. Takže si skús prefarbiť opíčku napr. na modrú a zapnúť na nej trashadow a môžeš ďalej skúšať. |
Autor: | Jag [ stř říj 04, 2006 11:01 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Uz sem skousel nejruznejsi barevne kombinace a trashadow mam zaplej uplne na vsech obektech a proste to nefunguje. Opicak je porat v naproste tme. |
Autor: | pedu [ stř říj 04, 2006 2:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nie je v tme, len neodráža svetlo Treba nastaviť RayMirror - aj tlačítko, aj hodnotu. |
Autor: | Jag [ stř říj 04, 2006 2:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu: To pak jenom odrazi osvetlene okoli ale na opicaka zadne svetlo nejde |
Autor: | pedu [ čtv říj 05, 2006 8:05 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V tom troubl.blend som nastavil RayMirror a tú farbu a opica bola viditeľná. Len na tomto PC nemám nainštalovaný blender, aby som to polal teraz. |
Autor: | pedu [ čtv říj 05, 2006 8:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ešte ma napadlo - mám yafray 0.0.9 a blender 2.4.2a, nebude problém s verziou? |
Autor: | Jag [ čtv říj 05, 2006 10:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu: Ja mam to same... Jestli ti to chodi tak sem hod pls. blend |
Autor: | kracho [ sob říj 07, 2006 8:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bohuzial som obmedzeny na pracu v praci, kde nemozem instalovat yafray,ale: ja osobne by som skusil svetlo typu "photon" s nejakym vetsim blur. respektive, na svetlo pouzit no shadow, alebo este mozno najlepsie hodit kopulu a svetlo do inej vrstvy a pouzit "layer" u svetla. |
Autor: | kaucukovnik [ ned říj 08, 2006 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmmmm, me se to povedlo nejak zvlastne |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |