Právě je sob lis 30, 2024 3:37 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pruchod Svetla skrz obekt
PříspěvekNapsal: pon říj 02, 2006 7:16 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 24, 2006 2:37 pm
Příspěvky: 37
Docela by me zajimalo jak pres yafray udelat sklo pres ktere pujde svetlo? Mozna my to uz nemysli ale nejsem schopen toho dosahnout. Prikladam obrazek pro vysvetleni meho problemu... Predem dekuji za jakoukoliv radu.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 02, 2006 8:03 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
nejlepsi bude sem poslat .blend soubor aby bylo patrne i jaks to renderoval.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 02, 2006 8:20 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 24, 2006 2:37 pm
Příspěvky: 37
Davam sem ten soubor. Jde jenom o to, ze uvnitr te pruhledne kopule neni zadne svetlo i kdyz je to pruhledne, tak bych si myslel ze tam svetlo projde...

http://fanweb.webz.cz/troubl.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 02, 2006 10:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
tak ted uz jsem taky zvedavy, yafray nepouzivam, ale neprisel jsem na to ani pokus omyl, i sklo co je tu http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=3215 ma stin cerny jak botu.[/url]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 02, 2006 11:59 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 24, 2006 2:37 pm
Příspěvky: 37
vklidu: Pokud nepuzivas yafray tak je to jednoduchy.

Postup:
1) Na scenu si das nejaky obekt, v mem pripade plane das mu novy material a tomu materialu zapnes trashadow.

2) Na scenu umistis obekt kterej chces aby ti hazel prusvitny stin. Priradis mu novej material kterej bude pruhlednej.

3) Scenu osvetlis svetlem v mem pripade jde o spot light. Tomu svetlu je jeste zapotreby zapnout ray shadow a melo by to byt vse :wink:

prikladam link na file
http://fanweb.webz.cz/troubl2.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 03, 2006 2:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
asi jsem se vyjadril nejasne. jak udelat pruchod svetla sklem pres internal vim, jen jsem psal, ze to sklo co jsem vyvesil na predchozim linku (pres internal jede) pres yafray ne a ne zpruhlednit. vsiml jsem si, ze yafray ma sva nastaveni, ale i experimentem jsem na to nedosel. a defaultne nejede. (i kdyz mam pocit ze jsem kdysi sklo pres yafray delal a nijak specialne jsem se tomu nevenoval. tot vse


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 04, 2006 7:56 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Problem je v tom, ze fialova neprepúšťa zelenú zložku svetla. Takže si skús prefarbiť opíčku napr. na modrú a zapnúť na nej trashadow a môžeš ďalej skúšať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 04, 2006 11:01 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 24, 2006 2:37 pm
Příspěvky: 37
Uz sem skousel nejruznejsi barevne kombinace a trashadow mam zaplej uplne na vsech obektech a proste to nefunguje. Opicak je porat v naproste tme.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 04, 2006 2:04 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Nie je v tme, len neodráža svetlo :) Treba nastaviť RayMirror - aj tlačítko, aj hodnotu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 04, 2006 2:22 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 24, 2006 2:37 pm
Příspěvky: 37
pedu: To pak jenom odrazi osvetlene okoli ale na opicaka zadne svetlo nejde :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 05, 2006 8:05 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
V tom troubl.blend som nastavil RayMirror a tú farbu a opica bola viditeľná. Len na tomto PC nemám nainštalovaný blender, aby som to polal teraz.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 05, 2006 8:06 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Ešte ma napadlo - mám yafray 0.0.9 a blender 2.4.2a, nebude problém s verziou?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 05, 2006 10:53 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 24, 2006 2:37 pm
Příspěvky: 37
pedu: Ja mam to same... Jestli ti to chodi tak sem hod pls. blend :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 07, 2006 8:35 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Bohuzial som obmedzeny na pracu v praci, kde nemozem instalovat yafray,ale: ja osobne by som skusil svetlo typu "photon" s nejakym vetsim blur. respektive, na svetlo pouzit no shadow, alebo este mozno najlepsie hodit kopulu a svetlo do inej vrstvy a pouzit "layer" u svetla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 08, 2006 6:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
Hmmmm, me se to povedlo nejak zvlastne ;)

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz