blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zapadání slunce v Blenderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3575 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Stáňa [ pát zář 29, 2006 8:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zapadání slunce v Blenderu |
Chci se zeptat jak naanimovat pomocí Wolrd Ze R G B a Ho R G B zapadání slunce(denní oblohu mám nevím ale jak navázat na večer a potom na noc). A nebo jestli nejde to zapadání vytvořit pomocí pár textur a jak je naanimovat. Děkuji |
Autor: | tom*p [ sob zář 30, 2006 10:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Když si seženeš dobré animované textury... Nějaké animace západu můžeš vytvořit v Terragenu, výseldek by šel možná renderovat do animace a importovat do Blenderu jako animovanou texturu. |
Autor: | D@vi$ [ ned říj 01, 2006 8:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud ti jde jenom o oblohu a ne o slunce (to uděláš pravděpodobně skrz halo), tak to uděláš asi tak jak si řekl. Dáš nejdřív na oboje černou a postupně zesvětlíš na modrou popřípadě fialovou nebo červenou u horizontu. Horizont bude vždy světlejší.. No a nakonec to přejde do světle modré u horizontu a tmavší modrou výše, pak ti může vylízt halo (slunce).... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |