blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Prolnutí materiálu s Halo
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3548
Stránka 11

Autor:  tom*p [ úte zář 26, 2006 9:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Prolnutí materiálu s Halo

Nemáte někdo nějaký nápad :idea: , jak by šel vytvořit materiál, jehož určitá část je Halo materiál :?:
Předem díky za odpověď.

Autor:  pedu [ stř zář 27, 2006 6:50 am ]
Předmět příspěvku: 

Čo to znamená určitá časť?
Aby na jednom ieste bolo halo a na inom pevný tvar?
Alebo aby to vyzeralo trochu ako halo a trochu ako pevný mat?

Autor:  tom*p [ stř zář 27, 2006 6:59 am ]
Předmět příspěvku: 

Myslel jsem to tak, že objekt bude mít materiál a na tom materiálu Halo fleky

Autor:  pedu [ stř zář 27, 2006 12:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že sa to nedá tak jednoducho.

Dva materiály môžu byť, ale každý na iných facoch.

Ja také riešim časticami so zapnutým [Mesh], alebo ešte jedným meshom, ktorý má iba halo.

Autor:  tom*p [ stř zář 27, 2006 4:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ty částice s [Mesh] zkusím, uvidím, jak to bude fungovat. :huh:

Potom:
Zkoušel jsem to, ale je to o tom samém, buď halo, nebo mesh. :(
Pokud ti to funguje, prosím postni sem nějaký jednoduchý blend. :lookround:

Potom potom:
Na blenderartists foru mi kdosi doporučil 2 různé meshe, ale byl bych rád, kdyby to bylo jinak.

Autor:  pedu [ čtv zář 28, 2006 6:46 am ]
Předmět příspěvku: 

O dvoch meshoch som písal aj ja – ak sa ten druhý naparentuje, nie je to také náročné. Ale tu je príklad s časticami – podstatné je, že mesh má dva materiály a druhý berú častice.

Přílohy:
HM.jpg
HM.jpg [ 29.38 KiB | Zobrazeno 167 krát ]
HM.zip [29.64 KiB]
8 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/