blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Prolnutí materiálu s Halo http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3548 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tom*p [ úte zář 26, 2006 9:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Prolnutí materiálu s Halo |
Nemáte někdo nějaký nápad , jak by šel vytvořit materiál, jehož určitá část je Halo materiál Předem díky za odpověď. |
Autor: | pedu [ stř zář 27, 2006 6:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Čo to znamená určitá časť? Aby na jednom ieste bolo halo a na inom pevný tvar? Alebo aby to vyzeralo trochu ako halo a trochu ako pevný mat? |
Autor: | tom*p [ stř zář 27, 2006 6:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslel jsem to tak, že objekt bude mít materiál a na tom materiálu Halo fleky |
Autor: | pedu [ stř zář 27, 2006 12:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že sa to nedá tak jednoducho. Dva materiály môžu byť, ale každý na iných facoch. Ja také riešim časticami so zapnutým [Mesh], alebo ešte jedným meshom, ktorý má iba halo. |
Autor: | tom*p [ stř zář 27, 2006 4:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty částice s [Mesh] zkusím, uvidím, jak to bude fungovat. Potom: Zkoušel jsem to, ale je to o tom samém, buď halo, nebo mesh. Pokud ti to funguje, prosím postni sem nějaký jednoduchý blend. Potom potom: Na blenderartists foru mi kdosi doporučil 2 různé meshe, ale byl bych rád, kdyby to bylo jinak. |
Autor: | pedu [ čtv zář 28, 2006 6:46 am ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
O dvoch meshoch som písal aj ja – ak sa ten druhý naparentuje, nie je to také náročné. Ale tu je príklad s časticami – podstatné je, že mesh má dva materiály a druhý berú častice.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |