blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
yafray - odrazy a index lomu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3533 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ ned zář 24, 2006 10:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Sklo se chová "korektně" tím že jsi ho zvlnil a použil IOR 1.5 tak ti prostě to zvlněné sklo odráží kus země. Což se nedá moc dobře předem odhadnout. Takže si odstraň tu zvlněnou texturu. Potom ještě jedna věc vůbec netuším jak by měl index lomu souviset s bumpmapou objektu. Pokud chceš zvlnit to sklo, tak si nastav buď větší hodnotu nor: nebo aby to bylo více viditelné to zvlnění zmenšit si tu namapovanou procedurální texturu. |
Autor: | postolka [ ned zář 24, 2006 11:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle me je v tomhle pripade pouziti skla s ior uplne zbytecne 1. za nim skoro nic nemas 2. kdyz se na normalni sklo (tabule) divas z takove dalky jako ve scene, tak stejne nepoznas ze je zvlnene Zkus misto raytransp pouzit ztransp, trochu zvys alphu a myslim ze to bude taky ok. |
Autor: | pedu [ pon zář 25, 2006 8:34 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Dosť ma to prekvapilo, ale pomohlo, keď sa všetky uhly prerobili na pravé – kratšie hrany obdĺžnika nejdú celkom vodorovne. potom som sklo duplikoval Alt D a pravá strana bola ako ako ľavá |
Autor: | postolka [ pon zář 25, 2006 11:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
2 Blasphemer: Jenom jsem chtel rict ze na testovani raytraycingu se spis hodi jine sceny (napr. zatisi), Proste to chce nejake obekty u kterych vynika jejich objem (coz u techhle skel rozhodne neni). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |