blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
tvorba NURBS surface z NURBS kriviek http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3506 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ethee [ stř zář 20, 2006 10:17 am ] |
Předmět příspěvku: | tvorba NURBS surface z NURBS kriviek |
zdravim, prechadzam tento tutorial: http://www.telusplanet.net/public/kugye ... exmesh.htm a pri jeho konci som narazil na problem s NURBS krivkami. Vytvara sa tam zapalna snura tak, za najskor je vytvorena priestorova krivka, po nej je pomocou Dupliframes rozmiestnenych 250 NURBS kruznic a tie su nasledne spojene (CTRL+J) do jedneho objektu a potiahnute plochou, ktora sa neskor zkonvertuje na mesh. Az po to rozmiesnenie je to OK, ale ked kruznice z-join-ujem, tak sa vsetky zlepia do jednej roviny a nezachovaju svoje rozmiestnenie pozdlz krivky. Vie mi niekto poradit v com je chyba ? Skusal som aj len jednotlivo pridat NURBS circle a v edit mode do toho isteho objektu pridat dalsiu. Slo to, ale museli lezat v jednej rovine. Teda dal sa kreslit bicykel, ale nie valec. Ako nabrat tu vysku ? Este dodam, ze mohol to byt aj priestorovy utvar, ale jednotliva krivka (tvoriaca prierez objektu) musela byt rovinna a jej rovina prechadzat cez zaciatok objektu (ten fialovy bod). Takze vznikal akysi vejar, ale valec s rovnobeznymi podstavami nie. Ked som v Curve and Surface zapol 3D, tak uz to slo rozmiestnit po vyske, ale ani teraz som to nedokazal potiahnut plochou. Ma s tym niekto skusenost ? Dik. |
Autor: | Ethee [ stř zář 20, 2006 2:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ospravedlnujem sa za zbytocnu otazku chyba bola vo mne, nepozorne som cital tutorial, vlozit trebalo tie kruznice z menu Surface NURBS circle a nie z menu Curve ako som to robil dva dni sa s tym trapim a pridem na to, az ked to tu postnem |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |