blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pohyb facu po normale http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3475 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ čtv zář 14, 2006 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Pohyb facu po normale |
Ako pohnem facom po jeho normale? Alebo ked ich mam viacero pri sebe tak z normal sa vypocita vysledna a potom po nej? viem ze je na to alt+s ale ja nechcem zvecsovat, iba pohnut a alt+g je na nieco ine . Poradte prosim. |
Autor: | kracho [ čtv zář 14, 2006 7:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skus prepnut indikator z global na normal, nemam tu blender tak neviem ci to funguje na individualny face. |
Autor: | zgerbiak [ pát zář 15, 2006 9:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahaaaa... Tak na toto je dobry ten indikaror Vdak. Ja ho mam vzdy vypnuty pretoze mi nenormalne zavadzia |
Autor: | Yellowzelo [ pát zář 15, 2006 9:56 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: :oops: Ahaaaa... Tak na toto je dobry ten indikaror Vdak.
Ja ho mam vzdy vypnuty pretoze mi nenormalne zavadzia Ale ty ho vôbec nemusíš zapnúť Stačí ak stlacis: Alt+Space > Normal > vyberieš facy > g > z(2x) |
Autor: | kracho [ pát zář 15, 2006 10:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No ono je to hodne o zvyku, ja ho dost casto pouzivam a to aj s dvoma ukazatelmi pre posun a rotaciu, dokonca niekedy aj so vsetkymi tromi, najma pri modelovani a animaciach. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |