blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Pohyb facu po normale
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3475
Stránka 11

Autor:  zgerbiak [ čtv zář 14, 2006 7:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Pohyb facu po normale

Ako pohnem facom po jeho normale? Alebo ked ich mam viacero pri sebe tak z normal sa vypocita vysledna a potom po nej?
viem ze je na to alt+s ale ja nechcem zvecsovat, iba pohnut :? a alt+g je na nieco ine :( .
Poradte prosim.

Autor:  kracho [ čtv zář 14, 2006 7:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skus prepnut indikator z global na normal, nemam tu blender tak neviem ci to funguje na individualny face.

Autor:  zgerbiak [ pát zář 15, 2006 9:27 am ]
Předmět příspěvku: 

:oops: Ahaaaa... Tak na toto je dobry ten indikaror :) Vdak.
Ja ho mam vzdy vypnuty pretoze mi nenormalne zavadzia :lol:

Autor:  Yellowzelo [ pát zář 15, 2006 9:56 am ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak píše:
:oops: Ahaaaa... Tak na toto je dobry ten indikaror :) Vdak.
Ja ho mam vzdy vypnuty pretoze mi nenormalne zavadzia :lol:

Ale ty ho vôbec nemusíš zapnúť :wink:
Stačí ak stlacis: Alt+Space > Normal > vyberieš facy > g > z(2x) :wink:

Autor:  kracho [ pát zář 15, 2006 10:13 am ]
Předmět příspěvku: 

No ono je to hodne o zvyku, ja ho dost casto pouzivam a to aj s dvoma ukazatelmi pre posun a rotaciu, dokonca niekedy aj so vsetkymi tromi, najma pri modelovani a animaciach.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/