blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
import z Vrml do blenderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3450 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka RCK [ pát zář 08, 2006 2:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | import z Vrml do blenderu |
Poraďte mi prosím, jak dostat formát vrml do blenderu, blender má sice vestavěnej import, ale importuje se celej soubor do jednoho oběktu a neimportujou se textury... Nemáte někdo nějaký lepší řešení? |
Autor: | Ethee [ ned zář 24, 2006 7:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na http://mediawiki.blender.org/index.php/Tutorials/Links je v sekcii "Using other Programs with Blender" link na Tutorial: Importing VRML : http://www.blender3d.org/Education/inde ... torialVrml a co by ti tiez mohlo pomoct, na: http://en.wikibooks.org/wiki/Blender je v tomto tutoriale: http://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D ... orks_Model rieseny aj import modelov cez vrml. Najskor treba exportovat model (vytvorit vrml) tak, aby kazdy dielec (objekt) bol v samostatnom subore a nie jeden subor pre celu zostavu (popisovany je konkretne SolidWorks) Citace: uncheck "save all components of the assembly into a single file" Because SolidWorks appears to be making a mess out of large assemblies (randomly combining several parts into one mesh), we'll export the assembly as separate files into one directory. To be able to load these files easily, you need to create a new directory for this export first. Later on, we'll import all the files in this directory at once (time saver), so make sure there's no other files in this directory! a potom to vsetko naimportovat pomocou skriptu Citace: First you need a script to import all the .wrl files in your export directory at once. Because there wasn't one, I wrote one. You can download it from my site: http://www.extrapuur.nl/blender/vrmlbatch.py (right-click "Save As...").
Place the script inside your blender scripts folder (probably something like C:\Program Files\Blender Foundation\Blender\.blender\scripts). After you have done this, the script will always be easily accessible from the import menu! Start Blender (if you had already started it before installing the script, you need to restart Blender) Go to "File > Import > VRML batch loader". Select a file in your export dir (any file), and press "Open files in this dir". |
Autor: | Jirka RCK [ ned zář 24, 2006 7:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj díky, mrknu se na to |
Autor: | HaniSS(cz) [ pát pro 08, 2006 1:24 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nechci zakládat nový topic (no, možná budu muset, když sem nikdo nepÅ™ijde) mám opaÄ |
Autor: | pAjA.0012 [ pát pro 08, 2006 2:48 am ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus tenhle exporter, ma taky par chyb, ale prijde mi lepsi nez ten co je v blendru standar http://www.bitmanagement.de/developer/c ... rexporter/ |
Autor: | HaniSS(cz) [ sob pro 09, 2006 1:05 am ] |
Předmět příspěvku: | |
dÃk, testnu...ale musÃm pÅ™ijÃt na to, jak se s tÄ›ma PYthon vÄ›cma robi už vÃm... ale taky jsem objevil co dÄ›lalo problém...i když je to pro mÄ› nepochopitelné, ale neÅ¡ly exportovat multimateriály - pÅ™itom na jiných Ä |
Autor: | pAjA.0012 [ sob pro 09, 2006 1:48 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten exporter od Bitmanagmentu multimaterialy umi, ale jak rikam tak taky neni bez chyb Obcas se stane ze vyexportuje jen hlavicku a dal nic a je potreba uplatnit strategii vystoupeni a nastoupeni Tzv. vypnout blender, spustit a exportovat, ejhle a ono to funguje Ps. Pred vystoupenim nezapomen ulozit Lze nejak nastavit aby Blender ukladal automaticky zalohu pri zavreni ? O automatickem ukladani behem prace vim |
Autor: | Ethee [ úte pro 12, 2006 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Citace: Lze nejak nastavit aby Blender ukladal automaticky zalohu pri zavreni ?
Skus pozriet do TEMPu (TMP) a pohladat quit.blend |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |