Právě je pát kvě 02, 2025 8:16 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: curve modeling
PříspěvekNapsal: úte zář 21, 2004 10:30 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
cau

tak sem si stah jeden video tutorial. ten typek pouziva 3 krivky. (video se jemnuje taper, teda je mozny ze sem si to prejmenoval)
tak sem to skousel, a ejhle nevim kde najit zalozku na 3 krivku. (V blender 2.3 Guidu sem to taky nenasel)

v editacnim modu mam volbu BevOb to je ok pouziju na zapsani cesty pro extrude.
no ale ten typek tam ma jeste TargetOb

tak sem neco nasel v F7 ale zda se ze nejsem schopnej to rozchodit tak jak on.

mate nekdo reseni?

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 21, 2004 11:15 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
On ten Taper totiž ještě nebyl implementován do oficiálního release (2.34), bude až v 2.35, ale už teď ho můžeš samozřejmě používat, když si stáhneš CVS kompilaci :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 21, 2004 11:19 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Konkrétně hledej tady-nevím, na jakém OS sedíš, tak Ti nedám přímej link, je to bf blender... a koukám, že se tam něco děje i s booleans :shock: :)
http://www.blender.org/modules.php?op=m ... forum&f=18


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 21, 2004 11:30 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
aha

ale uz aby tam byl :D
dik jm
###############
UpDATE:
ty booleans sou supr, konecne budem mit slusny booleans.
sem zvedavej kdy to pujde i na krivkovejch objektech a na nurbsech.
doted sme se obesli bez booleans tak ted to bude jen takova tresnicka)

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 21, 2004 2:39 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
Booleans bude vylepseny? :shock: Huraaaaaaaaa :D .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 21, 2004 3:55 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
stahni si verzi z linku co daval Tol, tam to uz funguje, a rek bych ze dobre. akorat bych preferoval aby to dalo 4uhelniky misto 3 uhelniku, ale to se da fixnout s ALT + J
aspon doufam ;)

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 27, 2004 1:17 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 29, 2004 1:28 am
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Taper je opravdu vydařená fičura. Funguje to výborně. Tenhle způsob modelování pomocí tří křivek se mi moc zalíbil v Cinemě no a teď ... jupííiii je v Blenderu. :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz