blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
specularita na priesvitnej casti alfa-textury http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3400 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ethee [ čtv srp 31, 2006 3:37 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | specularita na priesvitnej casti alfa-textury | |||
Prosim, poradte mi ako odstranit odlesk na tej casti textury, ktora je priesvitna, pritom na nepriesvitnej aby ostal. Z obrazku to snad bude jasne.
|
Autor: | Ragnos [ čtv srp 31, 2006 4:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: specularita na priesvitnej casti alfa-textury |
Ethee píše: Prosim, poradte mi ako odstranit odlesk na tej casti textury, ktora je priesvitna, pritom na nepriesvitnej aby ostal.
Z obrazku to snad bude jasne. Buď vypni specularitu nebo přes speculární mapu. Já bych si udělal vlastní specular mapu vycházející s alfa mapy se stejným mapováním. |
Autor: | Stáňa [ čtv srp 31, 2006 6:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych zkusil ve světlech zmáčknout tlačítko NO SPECULAR |
Autor: | Ethee [ čtv srp 31, 2006 7:36 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
Stáňa: ale to by som stratil specularitu na vsetkych objektoch a navyse na tom zobrazenom som na nepriehladnych castiach chcel odlesk zachovat funguje co napisal G_Taurus skusal som to aj predtym, len som tu mapu specularity zapinal v tej istej vrstve ako alfu v materialy, teda zapol som obe alfu aj spec naraz teraz som to zrobil v dvoch vrstvach, jednu ponechal rovnako a pridal este jednu s tou istou texturou len prepol na Spec a zmenil volbu Add na Darken (nie je mi uplne jasne preco takto, ale zabralo to)
|
Autor: | postolka [ čtv srp 31, 2006 7:43 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Zkus tohle (v Yafrayi to nefunguje)...
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |