blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Častice a Uvmap http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3397 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 3dman [ čtv srp 31, 2006 12:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Častice a Uvmap |
Ahojte, neviem či je to možné,ale dá sa na častice nauvmapovať textúra? Ďakujem |
Autor: | 3dman [ pát zář 01, 2006 11:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
....ľudia.....no tak ........čakám na odpoveď |
Autor: | Pitris [ pát zář 01, 2006 11:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
1) Rekl bych, ze je trochy nesluzne obcersvovat dotaz, co horsiho - neni to dotaz ani den stary. 2)Mohl bys prosim popsat, co myslis tim namapovat texturu na castici? Castice je bod. Na nej se neda prece nic mapovat. Mapovat se neda ani na edge. Musi to byt plocha. ne? |
Autor: | pedu [ stř zář 06, 2006 10:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Inak, časticami sá dá urobiť DupliVert, potom lietajúce objekty už nie sú bodové. |
Autor: | Pitris [ stř zář 06, 2006 10:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Inak, časticami sá dá urobiť DupliVert, potom lietajúce objekty už nie sú bodové.
Jiste, ale to pak mapujes na jeden dcerinny objekt, ktery kopiruje body. Ale to se bavime o "namapovat texturu na mesh". |
Autor: | Pitris [ stř zář 06, 2006 10:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
3dman píše: ....ľudia.....no tak ........čakám na odpoveď Vypadalo to, ze na to spechas....
|
Autor: | pedu [ stř zář 06, 2006 2:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: Jiste, ale to pak mapujes na jeden dcerinny objekt, ktery kopiruje body. Ale to se bavime o "namapovat texturu na mesh".
Neviem presne o čom sa bavíme. Z otázky bolo jasné iba to, že v 16-tich to má človek ťažké Možno chcel práve niečo ako lietajúce dcérske objekty s UV mapovaním. |
Autor: | Pitris [ čtv zář 07, 2006 12:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blasphemer píše: To jestli se da na castici mapovat UV sice nevim, ale snad neni problem to zkust a pak by mohl byt dotaz konkretnejsi v tom ohledu, co si zkousel a co nejde. Ted sem zrovna vcera prochazel naky ukazkovy soubory na castice a byl tam i hezkej ohen a kour. Castice byly typy HALO o urcity velikosti a na ne pak byly aplikovany naky alpha a color textury. Castice teda vubec nemusi byt jen bod a muze to byt i plocha a na ni textura.
UV mapovani bych si ale tipnul, ze s tim delat nepude, protoze nechapu, jak by se to dalo rozbalit (unwrap), protoze je to ve 3D okne i pres svou plochu zobrazovany jako bod. Muze to ale nekdo zkusit. Duplivert je ale opravdu neco jinyho, to se mapuje normalne mesh. To je dobry postrech, ale spatna uvaha. Halo je porad bod-castice. Ten material, ktery je prirazen v prikladu, ktery uvadis, je proceduralni textura. UV mapovani je neco jako jako rozstrihat papirovou krabicku (mesh) a nalepit na ni tapetu (texturu). Proceduralni textury jsu uplne neco jineho. To je neco jako vyrezat nejaky tvar (objekt) z poc. materialu. |
Autor: | pedu [ pát zář 08, 2006 8:47 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Duplivert sa dá napojiť aj na particles - tieto vychádzajú z roviny a na ne je duplikovaná kocka s UV
|
Autor: | Pitris [ pát zář 08, 2006 9:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale to je precne to, o cem tady porad dokola uz v nekolika prispevcich mluvim! Oba mluvime o jednom a tom samem. Nechapu, co se mi snazis vysvetlit. Ja jsem pouze poukazal na to, ze dotaz, tak jak je polozen, nedava smysl. Pokud bych na nej mel odpovedet presne tak jak byl napsan, tak odpovedi jsou dve. 1)Nelze 2)Stejne jako ma mesh (za predpokladu, objekt pak bude potomkem duplivets) Tak jeste jednou a polopaticky. UV mapovani zasadne jen na mesh - mech je soucasti objektu - object muze byt "namnozen" dupliverts. Ale porad to mapuji na mesh a ne na castice. Ty castice totiz reprezentuji polohu objektu dupliverts. |
Autor: | pedu [ pát zář 08, 2006 9:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Sorry, to patrilo Blasfemrovi, ktorý písal, že dupli nejde z častíc, ale z mesha. |
Autor: | Pitris [ pát zář 08, 2006 12:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Take sorry |
Autor: | 3dman [ úte zář 12, 2006 3:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahojte, Pitris napísa: ---------------------------------------------------------- 3dman napsal: ....ľudia.....no tak ........čakám na odpoveď Crying or Very sad Vypadalo to, ze na to spechas.... ---------------------------------------------------------- Som študent,na internáte,mám aj iné povinnosti ako drepeť doma za počítačom. Ale k veci. Pomocou lattice a častíc som si spravil akésiho "Aladina".Našiel som si na neho dobrú textúru,a potreboval by som ju na tie častice,NaUVmapovať.AK by to bolo potrebné frkol by som sem nejaké obrázky. |
Autor: | Pitris [ úte zář 12, 2006 4:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
3dman píše: Som študent,na internáte,mám aj iné povinnosti ako drepeť doma za počítačom. Aha! Tim se to vysvetluje. 3dman píše: Ale k veci. Pomocou lattice a častíc som si spravil akésiho "Aladina".Našiel som si na neho dobrú textúru,a potreboval by som ju na tie častice,NaUVmapovať.AK by to bolo potrebné frkol by som sem nejaké obrázky. Frkni. Mozna rovnou blend file. Nevim, jestli dnes nejsem nejak pomalu chapavy, ale porad mi neni jasne, co vlastne tvoris. Chapu, ze delas jakehosi ducha (Aladin? Hmm) a ze jsi je udela z castic.... Proc? Udelej ho s meshe a nastav pruhlednost materialu. A pripadnou auru udelej na nekolika casticich okolo halo efektem. Kazdopadne pokud jsem to takto pochopil spravne, tak jiz jsem odpovedel v jednom ze svych predchozich prispevku, stejne tak pedu, kter zde vlozil jeste realnou ukazku. [/quote] |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |