blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Uchopování bodů
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3374
Stránka 11

Autor:  AD [ úte srp 29, 2006 12:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

samo dxf je problém ... používá se totiž ve dvou nerozlišených standardech a blender jako i celá řada programů umí jen jeden z nich. Řešením je vyzkoušet uložit ten půdorysný výkres v jiném pogramu, nebo jej použít jako podkladovou vrstvu v Adobe ilustratoru, corel draw, nebo nějakém freewarovém vektorovém programu, půdorys obkreslit, vyplnit plochy a uložit ve formátu ai. Po naimportování stačí křivky převést na mesh a už to sviští :D

tvorbu architektury jsme probírali třeba tady:
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2524&highlight=

zarovnání vertexů k sobě .... často kladená otázka, stačí tady pohledat, ale alespoň ve zkratce

...vybrat vertex, ke kterému chceš ten druhý zarovnat, pak Shif+S ... zvolit Cursor -> Selection......označit druhý vertex, Shift+S ... zvolit Selection -> Cursor

Autor:  LukasT [ stř srp 30, 2006 9:22 am ]
Předmět příspěvku: 

Mozno by ti helflo pouzivat stlacene CTRL pri posuvani vertexov,kedy
sa posuvaju hodnoty polohy vertexu po celych cislach.

Pri malych posunoch sa hodi stlaceny Shift.

Autor:  LukasT [ stř srp 30, 2006 11:32 am ]
Předmět příspěvku: 

Toto sa ti moze hodit:
Sprava na blendernation:
http://www.blendernation.com/2006/04/09 ... d-blender/

Tutorial o architekture(Inkscape + Blender)
http://www.arthis.jyu.fi/bridge/inkscape.php

Autor tutorialu vytvoril:
http://www.cc.jyu.fi/~arihayri/arthistory/

Autor:  AD [ stř srp 30, 2006 3:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

LukasT píše:
Toto sa ti moze hodit:
Sprava na blendernation:
http://www.blendernation.com/2006/04/09 ... d-blender/

Tutorial o architekture(Inkscape + Blender)
http://www.arthis.jyu.fi/bridge/inkscape.php

Autor tutorialu vytvoril:
http://www.cc.jyu.fi/~arihayri/arthistory/


tak v tom tutoru s inkscape to je přesně to co používám i já a co jsem naznačil obrázkem v tom odkazu co je tady kouek výš ... zíkám tak rovnou celý objem stěn se všemi členitostmi sloupy atd.... a pak stačí pomocí knife a lloopcud doladit detaily. Jedinný rozdíl je v tom, že já rovnou zapracovávám okna i dveře, abych je nemusel řezat dodatečně.

Inkscape je jestli se nepletu freeware.

Autor:  LukasT [ pát zář 01, 2006 12:47 am ]
Předmět příspěvku: 

Inscape je open-source.
Je pod GNU licenciou ako Blender.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/