blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Uchopovánà bodů http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3374 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | AD [ úte srp 29, 2006 12:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
samo dxf je problém ... používá se totiž ve dvou nerozlišených standardech a blender jako i celá řada programů umí jen jeden z nich. Řešením je vyzkoušet uložit ten půdorysný výkres v jiném pogramu, nebo jej použít jako podkladovou vrstvu v Adobe ilustratoru, corel draw, nebo nějakém freewarovém vektorovém programu, půdorys obkreslit, vyplnit plochy a uložit ve formátu ai. Po naimportování stačí křivky převést na mesh a už to sviští tvorbu architektury jsme probírali třeba tady: http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2524&highlight= zarovnání vertexů k sobě .... často kladená otázka, stačí tady pohledat, ale alespoň ve zkratce ...vybrat vertex, ke kterému chceš ten druhý zarovnat, pak Shif+S ... zvolit Cursor -> Selection......označit druhý vertex, Shift+S ... zvolit Selection -> Cursor |
Autor: | LukasT [ stř srp 30, 2006 9:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozno by ti helflo pouzivat stlacene CTRL pri posuvani vertexov,kedy sa posuvaju hodnoty polohy vertexu po celych cislach. Pri malych posunoch sa hodi stlaceny Shift. |
Autor: | LukasT [ stř srp 30, 2006 11:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Toto sa ti moze hodit: Sprava na blendernation: http://www.blendernation.com/2006/04/09 ... d-blender/ Tutorial o architekture(Inkscape + Blender) http://www.arthis.jyu.fi/bridge/inkscape.php Autor tutorialu vytvoril: http://www.cc.jyu.fi/~arihayri/arthistory/ |
Autor: | AD [ stř srp 30, 2006 3:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
LukasT píše: Toto sa ti moze hodit:
Sprava na blendernation: http://www.blendernation.com/2006/04/09 ... d-blender/ Tutorial o architekture(Inkscape + Blender) http://www.arthis.jyu.fi/bridge/inkscape.php Autor tutorialu vytvoril: http://www.cc.jyu.fi/~arihayri/arthistory/ tak v tom tutoru s inkscape to je přesně to co používám i já a co jsem naznačil obrázkem v tom odkazu co je tady kouek výš ... zíkám tak rovnou celý objem stěn se všemi členitostmi sloupy atd.... a pak stačí pomocí knife a lloopcud doladit detaily. Jedinný rozdíl je v tom, že já rovnou zapracovávám okna i dveře, abych je nemusel řezat dodatečně. Inkscape je jestli se nepletu freeware. |
Autor: | LukasT [ pát zář 01, 2006 12:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Inscape je open-source. Je pod GNU licenciou ako Blender. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |