blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
bump mapa - extrudovaná křivka http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3329 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pedu [ pon srp 21, 2006 9:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Lepšie je poslať zazipovaný blend. |
Autor: | postolka [ pon srp 21, 2006 10:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Urcite si prepnul mapovani i u bump mapy?? (kazda textura se totiz mapuje zvlast) |
Autor: | Ethee [ pon srp 21, 2006 11:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozri si aku mas "Texture Space" daneho objektu. Object (F7) - zalozka Draw - zapni TexSpace. Zobrazi sa ti bodkovanou ciarou taky kvader. V Tvojom pripade to asi nebude kocka, potom je v niektorej osi (asi kolmo na celnu plochu toho napisu) ina mierka suradnic. Bump sa sice prejavuje ale je napr. 10x mensi. Uprav TexSpace na kocku. V Object mode stlac T a vyber Size. Potom zmen v danej osi velkost tak, aby to bola kocka (obdobne ako pri Scale, len nemenis velkost objektu, ale len jeho TexSpace). Alebo mozes v Materialy v Map Input zadat v danej osi Size X-krat vacsie/mensie. Tiez mozes vedla toho objektu vlozit obycajnu Cube bez transformacii a priradit ten isty material, ak bude bump OK na vsetkych stranach cez Object - Copy Attributes - Texture Space, skopiruj z Cube TexSpace do napisu. |
Autor: | Ethee [ pon srp 21, 2006 11:27 am ] | |||||
Předmět příspěvku: | ||||||
este pripojim obrazky z ktorych to snad bude nazornejsie:
|
Autor: | Ethee [ pon srp 21, 2006 6:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ked chces kopirovat atributy musis najskor vyselektovat objekt (objekty) na ktory (ktore) to chces kopirovat, na koniec k tomu priselektovat (stale cez Shift) objekt z ktoreho to budes kopirovat (ako posledny vyselektovany je to aktivny objekt a je zvyrazneny takou svetlejsou fialovou farbou /podobne aj pri inych prikazoch, napr. parent, track to, .../) a az teraz Ctrl+C CopyAttributes-Texture Space |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |