blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

bump mapa - extrudovaná křivka
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3329
Stránka 11

Autor:  pedu [ pon srp 21, 2006 9:19 am ]
Předmět příspěvku: 

Lepšie je poslať zazipovaný blend.

Autor:  postolka [ pon srp 21, 2006 10:12 am ]
Předmět příspěvku: 

Urcite si prepnul mapovani i u bump mapy?? (kazda textura se totiz mapuje zvlast)

Autor:  Ethee [ pon srp 21, 2006 11:11 am ]
Předmět příspěvku: 

Pozri si aku mas "Texture Space" daneho objektu.
Object (F7) - zalozka Draw - zapni TexSpace.
Zobrazi sa ti bodkovanou ciarou taky kvader. V Tvojom pripade to asi nebude kocka, potom je v niektorej osi (asi kolmo na celnu plochu toho napisu) ina mierka suradnic. Bump sa sice prejavuje ale je napr. 10x mensi.
Uprav TexSpace na kocku. V Object mode stlac T a vyber Size. Potom zmen v danej osi velkost tak, aby to bola kocka (obdobne ako pri Scale, len nemenis velkost objektu, ale len jeho TexSpace).
Alebo mozes v Materialy v Map Input zadat v danej osi Size X-krat vacsie/mensie.
Tiez mozes vedla toho objektu vlozit obycajnu Cube bez transformacii a priradit ten isty material, ak bude bump OK na vsetkych stranach cez Object - Copy Attributes - Texture Space, skopiruj z Cube TexSpace do napisu.

Autor:  Ethee [ pon srp 21, 2006 11:27 am ]
Předmět příspěvku: 

este pripojim obrazky z ktorych to snad bude nazornejsie:

Přílohy:
Poznámka: Vyrendrovane. Aj na bocnych plochach textura vyzera rovnako.
kocka_texspace_render.jpg
kocka_texspace_render.jpg [ 32.96 KiB | Zobrazeno 397 krát ]
Poznámka: Ten isty objekt, ale Texture Space je kocka
kocka_texspace.png
kocka_texspace.png [ 63.39 KiB | Zobrazeno 397 krát ]
Poznámka: Vyrendrovane. Na bocnych plochach je textura akoby scvrknuta.
kvader_texspace_render.jpg
kvader_texspace_render.jpg [ 35.62 KiB | Zobrazeno 397 krát ]
Poznámka: Texture Space je kvader
kvader_texspace.png
kvader_texspace.png [ 62.14 KiB | Zobrazeno 397 krát ]

Autor:  Ethee [ pon srp 21, 2006 6:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ked chces kopirovat atributy musis najskor vyselektovat objekt (objekty) na ktory (ktore) to chces kopirovat, na koniec k tomu priselektovat (stale cez Shift) objekt z ktoreho to budes kopirovat (ako posledny vyselektovany je to aktivny objekt a je zvyrazneny takou svetlejsou fialovou farbou /podobne aj pri inych prikazoch, napr. parent, track to, .../) a az teraz Ctrl+C CopyAttributes-Texture Space

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/