blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Natočenie textúry
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3317
Stránka 11

Autor:  pedu [ pát srp 18, 2006 6:19 am ]
Předmět příspěvku:  Natočenie textúry

Už sa tu písalo o natočení textúry na objekt. Že sa má urobiť druhý objekt, ten rotovať, atď...

Zistil som však, že je to zbytočná komplikácia. Mesh treba natočiť v EDIT móde, aby na ňom textúra sedela a dať ORCO mapovanie. To je všetko.

(Obyčajne je to veľmi jednoduché, lebo textúru chceme mať rovnobežnú s niektorou osou.).

Autor:  Ragnos [ pát srp 18, 2006 10:01 am ]
Předmět příspěvku: 

No pokud nechceš animovat rotaci textury, tak toto je jistá možnost, sice mi nepřijde jako moc dobrá. I z důvodu že nemůžeš ovlivňovat velikost textury jenom rotaci a musím pracovat přímo z objektem.

Ještě k doplnění tvého postupu, pokud by jste chtěli mít texturu narotováno v původní pozici aplikujte na objekt fci Apply size and rotation Ctrl+Alt+A .

Autor:  pedu [ pon srp 21, 2006 7:09 am ]
Předmět příspěvku: 

Isteže – mapovanie „Object“ je výborná vec a keď som sa o nej dozvedel, hneď ma napadlo, ako to využiť. Ale na vrabce sa nechodí s kanónom a v scéne je väčšina vecí, ktorým sa textúra neanimuje, len ju potrebujeme mať natiahnutú istým smerom.

Načo si zbytočne pridávať prácu a znepriehľadniť veci?

Autor:  Pitris [ pon srp 21, 2006 9:58 am ]
Předmět příspěvku: 

pedu píše:
Isteže – mapovanie „Object“ je výborná vec a keď som sa o nej dozvedel, hneď ma napadlo, ako to využiť. Ale na vrabce sa nechodí s kanónom a v scéne je väčšina vecí, ktorým sa textúra neanimuje, len ju potrebujeme mať natiahnutú istým smerom.

Načo si zbytočne pridávať prácu a znepriehľadniť veci?

Jednou jsem delal model terenu , kde jsou videt jednotlive "vrstvy sedimentu". Pochopitelne ty pruhy v materialech maji jen 45st. Predstava, ze bych otacel celou krajinou jen proto, abych "namapoval" spravne material mi prijde hodne podivna. Empty objekt to vsak zaridil velmi elegantne. :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/