blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

problem s pneumatikou
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3294
Stránka 11

Autor:  Bíbara [ ned srp 13, 2006 5:07 pm ]
Předmět příspěvku:  problem s pneumatikou

Ahoj, mam takovej malej problem, modeluju auto a ted jsem dospel ke kolu a mam vymodelovanej vzorek pneumatiky. (viz obr) a potrebuju vedet, jak to dat do "kruhu" :?:
nahled, jak to myslim:

Přílohy:
PNEU.jpg
PNEU.jpg [ 67.75 KiB | Zobrazeno 498 krát ]

Autor:  Ragnos [ ned srp 13, 2006 5:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to zkusil přes Warp, nebo jak se to přesně jmenuje.

V edit módu si určíš kurzorem střed kolem, kterého to budeš chtít potáhnout a dáš v pohledu zepředu Shift+W.

Autor:  Bíbara [ ned srp 13, 2006 6:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

dik, zkusim to :wink:

Autor:  Bíbara [ ned srp 13, 2006 6:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

fakt dik moc jde to :banana: :bigups:

Autor:  vklidu [ stř srp 23, 2006 3:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

G_Taurus píše:
V edit módu si určíš kurzorem střed kolem, kterého to budeš chtít potáhnout a dáš v pohledu zepředu Shift+W.


take dekuji :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/