blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
problem s pneumatikou http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3294 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bíbara [ ned srp 13, 2006 5:07 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | problem s pneumatikou | ||
Ahoj, mam takovej malej problem, modeluju auto a ted jsem dospel ke kolu a mam vymodelovanej vzorek pneumatiky. (viz obr) a potrebuju vedet, jak to dat do "kruhu" nahled, jak to myslim:
|
Autor: | Ragnos [ ned srp 13, 2006 5:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych to zkusil přes Warp, nebo jak se to přesně jmenuje. V edit módu si určíš kurzorem střed kolem, kterého to budeš chtít potáhnout a dáš v pohledu zepředu Shift+W. |
Autor: | Bíbara [ ned srp 13, 2006 6:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dik, zkusim to |
Autor: | Bíbara [ ned srp 13, 2006 6:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
fakt dik moc jde to |
Autor: | vklidu [ stř srp 23, 2006 3:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
G_Taurus píše: V edit módu si určíš kurzorem střed kolem, kterého to budeš chtít potáhnout a dáš v pohledu zepředu Shift+W.
take dekuji |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |