blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zafarbenie unwrapovaných facov http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3293 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Yellowzelo [ ned srp 13, 2006 4:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zafarbenie unwrapovaných facov |
Nedajú sa nejako zafarbiť unwrapované facy, aby sa v nich ľahšie orientovalo počas kreslenia? |
Autor: | 6xx [ ned srp 13, 2006 7:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslis neco jako Save UV Face Layout v UV/image editoru (je pod UVs)? |
Autor: | Yellowzelo [ ned srp 13, 2006 8:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx píše: Myslis neco jako Save UV Face Layout v UV/image editoru (je pod UVs)?
Nie, ja poznam tú voľbu - vyexportuje UV kordináty do obrázka, pričom pozadie je biele, edge sú čierne a UV vertexy sú červené... Potom a pri kreslení v tom nedá veľmi dobre orientovať lebo všetky facy sú biele, ja myslím niečo ako toto: http://grafika.sk/mods/clanek_image.php ... bimg&id=32 |
Autor: | AD [ pon srp 14, 2006 9:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
o něčem takovém nevím, ale dá se bez toho obejít .... prostě si vybarvi ten obrázek orientačně podle potřeby několika tahy a pak to načti do blenderu ... stačí minutka a efekt je podobný ... mám puštěné oba programy, když to v 2D uložím, dám v blenderu reload a hned vidím aktuální stav |
Autor: | Yellowzelo [ stř srp 16, 2006 1:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Našiel som presne to čom som potreboval, tu je postup: 1. Unwrapujete objekt v UV/Image editore. 2. Vo v 3D okne vo face select móde vyberiete všetky facy a v UV/Image editore pridate novy obrazok (Image>New). 3. V 3D okne vojdite do texture paint módu a kreslite na facy rôznymi farbami. Obrázok ktorý ste vytvorili v UV/Image editore sa zafarbí, podľa toho ako kreslíte. 4. Uložíte UV súradnice do obrázka a taktiež ulozte obrázok s vyfarbenými facami. 5. V 2D grafickom editore načítajte obrázky ako vrstvy a máte výbornú referenciu na ktorú môžete kreslit a viete kde ste akú časť meshu unwrapovali. |
Autor: | Ethee [ úte lis 07, 2006 10:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Na domacej blenderovskej stranke je v tomto clanku http://www.blender3d.org/cms/UV-editor_ ... 222.0.html pouzivany zaujimavy obrazok pri UV mapovani, taka ocislovana farebna sachovnica Da sa to niekde v blenderi zapnut ? Alebo mozno niekde takyto obrazok stiahnut z netu ? |
Autor: | Ragnos [ úte lis 07, 2006 11:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ethee: podobná image mapa se dá otevřít v uv editor Image-New a tam nějaký uv grid, teďka nemám po ruce Blender tak přesně z hlavy nevím... nebo google http://images.google.cz/images?svnum=10 ... &q=uv+test |
Autor: | Ethee [ úte lis 07, 2006 12:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vdaka, ano je to tam - UV test grid. Google som samozrejme skusal ale tvoje klucove slova su vhodnejsie Este podotazka pre skusenejsich: Vy taketo testovacie obrazce nepouzivate ? Alebo odkial ich beriete ? Vyrabate si ich sami ? V akom programe ? |
Autor: | postolka [ úte lis 07, 2006 1:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja osobne si vystacim s tim co je v Blenderu (kdyz pripravuju uv tak si na tehle texture priblizne kontroluju proporce a taky jestli mi textura neujizdi, nebo neni skosena). Jak to mam rozvrzene tak exportuju pres Save UV-face Layout a jdu texturovat... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |