blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zafarbenie unwrapovaných facov
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3293
Stránka 11

Autor:  Yellowzelo [ ned srp 13, 2006 4:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Zafarbenie unwrapovaných facov

Nedajú sa nejako zafarbiť unwrapované facy, aby sa v nich ľahšie orientovalo počas kreslenia?

Autor:  6xx [ ned srp 13, 2006 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslis neco jako Save UV Face Layout v UV/image editoru (je pod UVs)?

Autor:  Yellowzelo [ ned srp 13, 2006 8:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

6xx píše:
Myslis neco jako Save UV Face Layout v UV/image editoru (je pod UVs)?

Nie, ja poznam tú voľbu - vyexportuje UV kordináty do obrázka, pričom pozadie je biele, edge sú čierne a UV vertexy sú červené... Potom a pri kreslení v tom nedá veľmi dobre orientovať lebo všetky facy sú biele, ja myslím niečo ako toto:

http://grafika.sk/mods/clanek_image.php ... bimg&id=32

Autor:  AD [ pon srp 14, 2006 9:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

o něčem takovém nevím, ale dá se bez toho obejít .... prostě si vybarvi ten obrázek orientačně podle potřeby několika tahy a pak to načti do blenderu ... stačí minutka a efekt je podobný ...

mám puštěné oba programy, když to v 2D uložím, dám v blenderu reload a hned vidím aktuální stav :D

Autor:  Yellowzelo [ stř srp 16, 2006 1:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Našiel som presne to čom som potreboval, tu je postup:

1. Unwrapujete objekt v UV/Image editore.
2. Vo v 3D okne vo face select móde vyberiete všetky facy a v UV/Image editore pridate novy obrazok (Image>New).
3. V 3D okne vojdite do texture paint módu a kreslite na facy rôznymi farbami. Obrázok ktorý ste vytvorili v UV/Image editore sa zafarbí, podľa toho ako kreslíte.
4. Uložíte UV súradnice do obrázka a taktiež ulozte obrázok s vyfarbenými facami.
5. V 2D grafickom editore načítajte obrázky ako vrstvy a máte výbornú referenciu na ktorú môžete kreslit a viete kde ste akú časť meshu unwrapovali.

Autor:  Ethee [ úte lis 07, 2006 10:50 am ]
Předmět příspěvku: 

Na domacej blenderovskej stranke je v tomto clanku
http://www.blender3d.org/cms/UV-editor_ ... 222.0.html
pouzivany zaujimavy obrazok pri UV mapovani, taka ocislovana farebna sachovnica

Da sa to niekde v blenderi zapnut ? Alebo mozno niekde takyto obrazok stiahnut z netu ?

Obrázek
Obrázek

Autor:  Ragnos [ úte lis 07, 2006 11:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Ethee: podobná image mapa se dá otevřít v uv editor Image-New a tam nějaký uv grid, teďka nemám po ruce Blender tak přesně z hlavy nevím...

nebo google
http://images.google.cz/images?svnum=10 ... &q=uv+test

Autor:  Ethee [ úte lis 07, 2006 12:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vdaka, ano je to tam - UV test grid.

Google som samozrejme skusal :) ale tvoje klucove slova su vhodnejsie ;)

Este podotazka pre skusenejsich: Vy taketo testovacie obrazce nepouzivate ? Alebo odkial ich beriete ? Vyrabate si ich sami ? V akom programe ?

Autor:  postolka [ úte lis 07, 2006 1:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja osobne si vystacim s tim co je v Blenderu (kdyz pripravuju uv tak si na tehle texture priblizne kontroluju proporce a taky jestli mi textura neujizdi, nebo neni skosena).
Jak to mam rozvrzene tak exportuju pres Save UV-face Layout a jdu texturovat...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/