blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

nasvícení...nutné
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3288
Stránka 11

Autor:  pedu [ pon srp 14, 2006 6:41 am ]
Předmět příspěvku: 

Dalo by sa napísať niečo konkrétne?

Autor:  mad_eye [ pon srp 14, 2006 3:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

dve otazky
1. To divadlo nema nasvetlovace?
2. Co to ma KURVA spolecnyho s blenderem?

Autor:  6xx [ pon srp 14, 2006 5:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Použij Ambient Occlusion :mrgreen:

Autor:  cpt.Hollister [ pon srp 14, 2006 6:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

6xx píše:
Použij Ambient Occlusion :mrgreen:


to je divadlo - on to potřebuje renderovat v reálným čase, takže AO neni imho moc vhodný :)

Autor:  Pitris [ pon srp 14, 2006 7:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tvoje otazka je polozena hodne siroce. Kdybys tady dal alespon model uz nejak zakomponovany.
Takhle ja ta otazka postavena neco jako "Jak udelat dobre vino?" = vymackat hrozny a nechat zakvasit... Takze na Tvou otazku snad jen odpovedet "neco tam soupni a ono to nejak nasvetli."

Ale ted vazne. Pokud se podivas tady na forum, zjsitis, ze spravne osvetleni je min 40% uspechu. Je to o zamyslene atmosfere, kompozici sceny, pouzitych materialech atd. Nejde to popsat ve dvou vetach. Jak uz jsem napsal, udelej model, najdi vhodny pohled a soupni sem obrazek(y). Takhle Ti nikdo neporadi. Promin.

mad_eye: "Bohumile, Bohumile. K**** se NERIIIKAAA!" :wink:

Autor:  mad_eye [ pon srp 14, 2006 8:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
Tvoje otazka je polozena hodne siroce. Kdybys tady dal alespon model uz nejak zakomponovany.
Takhle ja ta otazka postavena neco jako "Jak udelat dobre vino?" = vymackat hrozny a nechat zakvasit... Takze na Tvou otazku snad jen odpovedet "neco tam soupni a ono to nejak nasvetli."

Ale ted vazne. Pokud se podivas tady na forum, zjsitis, ze spravne osvetleni je min 40% uspechu. Je to o zamyslene atmosfere, kompozici sceny, pouzitych materialech atd. Nejde to popsat ve dvou vetach. Jak uz jsem napsal, udelej model, najdi vhodny pohled a soupni sem obrazek(y). Takhle Ti nikdo neporadi. Promin.

mad_eye: "Bohumile, Bohumile. K**** se NERIIIKAAA!" :wink:


jenze on chce nasvitit divadlo, kamenny opravdovy DIVADLO.

Autor:  Pitris [ pon srp 14, 2006 10:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

mad_eye:
Uz mi to docviklo. Ja jsem porad nejak zil v predstave, ze to bude modelovat...
:lol:
Dnes uz mam fakt dlouhe vedeni. Omlouvam se...

Autor:  Ragnos [ úte srp 15, 2006 1:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bari píše:
Pitris píše:
mad_eye:
Uz mi to docviklo. Ja jsem porad nejak zil v predstave, ze to bude modelovat...
:lol:
Dnes uz mam fakt dlouhe vedeni. Omlouvam se...


Ne Pitrisi:) opravdu se nemusíš omlouvat....opravdu to divadlo modeluju v blenderu:).....jen bych rád věděl jestli někdo něco podobnýho dělal a jaký světla použil na osvětlení celého sálu a na osvětlení chodeb atd..... taky bych rovnou věděl jestli je lepší udělat materiál sám nebo si stáhnout texturu:) díky moc Barik....fotku pošlu ale ne teď...dělam to v jinym PC a rozbila se mi vypalovačka.....


http://www.itchy-animation.co.uk/tutorials/light01.htm

K materiálům, záleží na záměru. Podle toho jakou colormapu,bumpmapu,specular mapu použiješ to tak bude vypadat. Ale obecně uvmaping a vlastní textury, dělané z textur stažitelných z netu. Uvmaping z důvodu velké kontroly nad tím jak budou textury namapované a vlastní textury z důvodu toho že si je můžeš udělat dle libosti a nejsi omezený možností nastavení procedurálních materiálů. Procedurální materiály podle mě v případech stylizace(cartoon, počítačový vzhled) nebo v kombinaci s obrázkovými texturami(zašpinění, stencil).

Knihovna textur
http://www.blender3d.cz/forum/viewforum.php?f=22
Materiály, uvmaping apod.
http://www.blender3d.cz/forum/viewforum.php?f=17
Skvělý tutor na tvorbu textur v 2d editoru
http://forums.cgsociety.org/showthread. ... ge=1&pp=15

Autor:  mad_eye [ úte srp 15, 2006 2:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

moa culpa. :oops: Nevim proc ale nejak me to zmatlo. 8))

Autor:  Pitris [ úte srp 15, 2006 5:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Teda G-Taure, jak se tak divam na ty Tve linky, tak si kolikrat rikam, ze mas lepsi databazi nez Google. :D

Bari: Radeji udelej nejdrive alespon nejaky hruby nastrel. Jsem z toho trochu zmateny. Jake chodby jsi myslel? Ja mel predstavu, ze budes delat hlavni sal.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/