blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
nasvÃcenÃ...nutné http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3288 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pedu [ pon srp 14, 2006 6:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Dalo by sa napísať niečo konkrétne? |
Autor: | mad_eye [ pon srp 14, 2006 3:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dve otazky 1. To divadlo nema nasvetlovace? 2. Co to ma KURVA spolecnyho s blenderem? |
Autor: | 6xx [ pon srp 14, 2006 5:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Použij Ambient Occlusion |
Autor: | cpt.Hollister [ pon srp 14, 2006 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx píše: Použij Ambient Occlusion
to je divadlo - on to potřebuje renderovat v reálným čase, takže AO neni imho moc vhodný |
Autor: | Pitris [ pon srp 14, 2006 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tvoje otazka je polozena hodne siroce. Kdybys tady dal alespon model uz nejak zakomponovany. Takhle ja ta otazka postavena neco jako "Jak udelat dobre vino?" = vymackat hrozny a nechat zakvasit... Takze na Tvou otazku snad jen odpovedet "neco tam soupni a ono to nejak nasvetli." Ale ted vazne. Pokud se podivas tady na forum, zjsitis, ze spravne osvetleni je min 40% uspechu. Je to o zamyslene atmosfere, kompozici sceny, pouzitych materialech atd. Nejde to popsat ve dvou vetach. Jak uz jsem napsal, udelej model, najdi vhodny pohled a soupni sem obrazek(y). Takhle Ti nikdo neporadi. Promin. mad_eye: "Bohumile, Bohumile. K**** se NERIIIKAAA!" |
Autor: | mad_eye [ pon srp 14, 2006 8:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pitris píše: Tvoje otazka je polozena hodne siroce. Kdybys tady dal alespon model uz nejak zakomponovany.
Takhle ja ta otazka postavena neco jako "Jak udelat dobre vino?" = vymackat hrozny a nechat zakvasit... Takze na Tvou otazku snad jen odpovedet "neco tam soupni a ono to nejak nasvetli." Ale ted vazne. Pokud se podivas tady na forum, zjsitis, ze spravne osvetleni je min 40% uspechu. Je to o zamyslene atmosfere, kompozici sceny, pouzitych materialech atd. Nejde to popsat ve dvou vetach. Jak uz jsem napsal, udelej model, najdi vhodny pohled a soupni sem obrazek(y). Takhle Ti nikdo neporadi. Promin. mad_eye: "Bohumile, Bohumile. K**** se NERIIIKAAA!" jenze on chce nasvitit divadlo, kamenny opravdovy DIVADLO. |
Autor: | Pitris [ pon srp 14, 2006 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mad_eye: Uz mi to docviklo. Ja jsem porad nejak zil v predstave, ze to bude modelovat... Dnes uz mam fakt dlouhe vedeni. Omlouvam se... |
Autor: | Ragnos [ úte srp 15, 2006 1:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Bari píše: Pitris píše: mad_eye: Uz mi to docviklo. Ja jsem porad nejak zil v predstave, ze to bude modelovat... Dnes uz mam fakt dlouhe vedeni. Omlouvam se... Ne Pitrisi:) opravdu se nemusíš omlouvat....opravdu to divadlo modeluju v blenderu:).....jen bych rád věděl jestli někdo něco podobnýho dělal a jaký světla použil na osvětlení celého sálu a na osvětlení chodeb atd..... taky bych rovnou věděl jestli je lepší udělat materiál sám nebo si stáhnout texturu:) díky moc Barik....fotku pošlu ale ne teď...dělam to v jinym PC a rozbila se mi vypalovačka..... http://www.itchy-animation.co.uk/tutorials/light01.htm K materiálům, záleží na záměru. Podle toho jakou colormapu,bumpmapu,specular mapu použiješ to tak bude vypadat. Ale obecně uvmaping a vlastní textury, dělané z textur stažitelných z netu. Uvmaping z důvodu velké kontroly nad tím jak budou textury namapované a vlastní textury z důvodu toho že si je můžeš udělat dle libosti a nejsi omezený možností nastavení procedurálních materiálů. Procedurální materiály podle mě v případech stylizace(cartoon, počítačový vzhled) nebo v kombinaci s obrázkovými texturami(zašpinění, stencil). Knihovna textur http://www.blender3d.cz/forum/viewforum.php?f=22 Materiály, uvmaping apod. http://www.blender3d.cz/forum/viewforum.php?f=17 Skvělý tutor na tvorbu textur v 2d editoru http://forums.cgsociety.org/showthread. ... ge=1&pp=15 |
Autor: | mad_eye [ úte srp 15, 2006 2:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moa culpa. Nevim proc ale nejak me to zmatlo. ) |
Autor: | Pitris [ úte srp 15, 2006 5:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Teda G-Taure, jak se tak divam na ty Tve linky, tak si kolikrat rikam, ze mas lepsi databazi nez Google. Bari: Radeji udelej nejdrive alespon nejaky hruby nastrel. Jsem z toho trochu zmateny. Jake chodby jsi myslel? Ja mel predstavu, ze budes delat hlavni sal. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |