blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Kosti Normalove http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3260 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan Železný [ sob srp 05, 2006 7:01 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Kosti Normalove | ||
ProsÃm nevÃte nÄ›kdo jek udÄ›lat aby armatura mnÄ›la různÄ› orientované kosti. Jeto nezbytné kůly rotaci. Mohl bych to lepit s Ä
|
Autor: | Jan Železný [ sob srp 05, 2006 8:00 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Pro lepÅ¡Ã pochopenà vlevo dvÄ› armatury ale po spojenà vpravo se rotace kostà zmÄ›nÃ. TÃm je možnost tvorby po Ä
|
Autor: | Jan Železný [ sob srp 05, 2006 8:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam to v edit mode to konecne funguje pod N se daji nastavit souradnice v cetne parametru roll cos je ono. Ale stejne se mi to nezda musi to jit nejak lepe nes pojedne kost. No nic zatim to upravim takto. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |