blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kosti Normalove
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3260
Stránka 11

Autor:  Jan Železný [ sob srp 05, 2006 7:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Kosti Normalove

Prosím nevíte někdo jek udělat aby armatura mněla různě orientované kosti. Jeto nezbytné kůly rotaci.

Mohl bych to lepit s Ä

Přílohy:
hend.jpg
hend.jpg [ 61.89 KiB | Zobrazeno 594 krát ]

Autor:  Jan Železný [ sob srp 05, 2006 8:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pro lepší pochopení vlevo dvÄ› armatury ale po spojení vpravo se rotace kostí zmÄ›ní. Tím je možnost tvorby po Ä

Přílohy:
hend2.jpg
hend2.jpg [ 26.21 KiB | Zobrazeno 588 krát ]

Autor:  Jan Železný [ sob srp 05, 2006 8:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mam to v edit mode to konecne funguje pod N se daji nastavit souradnice v cetne parametru roll cos je ono. Ale stejne se mi to nezda musi to jit nejak lepe nes pojedne kost. No nic zatim to upravim takto. :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/