Právě je stř lis 27, 2024 7:55 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon črc 24, 2006 11:23 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
Dobrý den, mám takovou prosbu:

chci udělat skleněnou láhev, a narazil jsem na problém s materiálem-nevím jak udělat, aby sklo vypadalo věrohodně(samozřejmě jsem ho zkoušel, ale vyško z toho něco, co bych nakreslil v malování pomocí dvou barev). Máte někdo se sklem zkušenosti?(bez Yafraye)

A ještě jedna otázka:Vím, že Motion blur je rozmazání pohybu, takže pokud dám animaci LOC, tak se objekt jakoby rozmaže? Nebo je to i u animace typu rot, size...(ptám se proto, abych nakonec nebyl zklamaný poněkolikahodinovém renderingu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 25, 2006 7:38 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Pekné sklo je na:
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender_sklo.html

(Robil som podľa toho stĺpec vody - tiež v Blender internal renderi)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 25, 2006 9:07 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Skúšal som Mblur a funguje aj pri rotácii, aj pri Scale.

Inak – pri tvorbe animácie, ktorá sa renderuje dlhé hodiny je dobré vyskúšať si veci na pár obrázkoch, aby bolo vidieť detaily a celé to najprv vyrenderovať zmenšené bez OSA, aby sa odskúšalo chovanie postáv a pod.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 25, 2006 2:08 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
no ja uz nejaky cas pouzivam toto sklo.
(poz.: pro vykresleni pruhledneho stinu skla na dopadovou plochu je nutne mit zapnute v Material buttons v palete Shaders tlacitko "TraShadows".)


Přílohy:
sklo.blend.zip [153.16 KiB]
110 krát
sklo.jpg
sklo.jpg [ 28.64 KiB | Zobrazeno 1465 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Index lomu
PříspěvekNapsal: pát srp 04, 2006 11:42 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Zdravím, kde se u materiálu nastavuje index lomu? Parametr Refr v záložce Shaders u volby Blinn to nebude. Zkoušel jsem výrazně změnit hodnotu, ale změnu v renderu jsem nenašel. Nebo něco dělám špatně?
Díky,
frca


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Index lomu
PříspěvekNapsal: sob srp 05, 2006 10:07 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
frca píše:
Zdravím, kde se u materiálu nastavuje index lomu? Parametr Refr v záložce Shaders u volby Blinn to nebude. Zkoušel jsem výrazně změnit hodnotu, ale změnu v renderu jsem nenašel. Nebo něco dělám špatně?
Díky,
frca

Material Buttons->Mirror Transp zaklikni Ray Transp, nastaveni se provadi posuvnickem IOR


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz