blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Hacky - hooks? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3243 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Chita [ ned črc 30, 2006 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Hacky - hooks? |
Mam asi dost blbou otazku ale k cemu konkretnimu jsou vhodne v blenderu hacky (hooks)? |
Autor: | pedu [ pon srp 07, 2006 7:27 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Napríklad ťahanie balónu. Jeden vertex ICOsféry je hooknutý na lano.
|
Autor: | Chita [ pon srp 07, 2006 12:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
super, diky, pro predstavu mi to snad staci:) |
Autor: | Blitz [ pon srp 07, 2006 2:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dobre se s tim animuji krivky-ruzne hadice, kabely na robotech, lana a pod. |
Autor: | Chita [ pon srp 07, 2006 2:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To jsem zkousel pres parent.....deformace s krivkou....To by melo jit take,ne? Nebo jsou "hacky" vyhodnejsi? |
Autor: | Blitz [ pon srp 07, 2006 2:46 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
to jsem nemyslel mas treba jednoduchou hadici tvorenou dvema body krivky-na koncich. Na kazdy konec das hack, hack pak naparentujes na obejkty/kosti a krivka uz se doformuje/ohyba/nataci podle toho jak deformujes ty ostatni objekty je to jednodussi nez parentovat tyhle veci na kosti primo treba tady mas blend na ukazku, na te kotve je IK
|
Autor: | Chita [ pon srp 07, 2006 3:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha..takhle....tak ted uz mi to snad doslo. O neco podobneho sem se driv snazil..ale mel sem prave problem s deformaci te "hadice". Diky moc. |
Autor: | zgerbiak [ stř srp 09, 2006 10:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Prosim vas, ako sa robia tie "hooks" |
Autor: | Blitz [ stř srp 09, 2006 10:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.blender.org/cms/Object_Hooks.391.0.html |
Autor: | zgerbiak [ stř srp 09, 2006 10:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vdak. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |