blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Hacky - hooks?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3243
Stránka 11

Autor:  Chita [ ned črc 30, 2006 5:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Hacky - hooks?

Mam asi dost blbou otazku ale k cemu konkretnimu jsou vhodne v blenderu hacky (hooks)?

Autor:  pedu [ pon srp 07, 2006 7:27 am ]
Předmět příspěvku: 

Napríklad ťahanie balónu. Jeden vertex ICOsféry je hooknutý na lano.

Přílohy:
hook.zip [28.66 KiB]
62 krát

Autor:  Chita [ pon srp 07, 2006 12:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

super, diky, pro predstavu mi to snad staci:)

Autor:  Blitz [ pon srp 07, 2006 2:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

dobre se s tim animuji krivky-ruzne hadice, kabely na robotech, lana a pod.

Autor:  Chita [ pon srp 07, 2006 2:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

To jsem zkousel pres parent.....deformace s krivkou....To by melo jit take,ne? Nebo jsou "hacky" vyhodnejsi?

Autor:  Blitz [ pon srp 07, 2006 2:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

to jsem nemyslel

mas treba jednoduchou hadici tvorenou dvema body krivky-na koncich. Na kazdy konec das hack, hack pak naparentujes na obejkty/kosti a krivka uz se doformuje/ohyba/nataci podle toho jak deformujes ty ostatni objekty

je to jednodussi nez parentovat tyhle veci na kosti primo treba

tady mas blend na ukazku, na te kotve je IK

Přílohy:
ukazka.zip [207.31 KiB]
53 krát

Autor:  Chita [ pon srp 07, 2006 3:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aha..takhle....tak ted uz mi to snad doslo. O neco podobneho sem se driv snazil..ale mel sem prave problem s deformaci te "hadice". Diky moc.

Autor:  zgerbiak [ stř srp 09, 2006 10:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

Prosim vas, ako sa robia tie "hooks" :?:

Autor:  Blitz [ stř srp 09, 2006 10:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

http://www.blender.org/cms/Object_Hooks.391.0.html :wink:

Autor:  zgerbiak [ stř srp 09, 2006 10:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

:D Vdak.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/