blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zobrazenie textur s alfou v 3D okne
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3216
Stránka 11

Autor:  Yellowzelo [ pon črc 24, 2006 12:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Zobrazenie textur s alfou v 3D okne

Dajú sa v 3D okne správne zobraziť aj textury s alfa kanálom?
(tá čierna časť by mala byť priesvitná)

Přílohy:
snp.jpg
snp.jpg [ 14.15 KiB | Zobrazeno 692 krát ]

Autor:  zgerbiak [ pon črc 24, 2006 4:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vo Face mode zapni v edit buttons alpha. staci len na tych face-och kde to je priesvitne. ;)

Autor:  Yellowzelo [ pon črc 24, 2006 6:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Thx! :)

A nedá sa ešte náhodou nejako nastaviť aby sa za polygonom s alfamapou zobrazovali aj ostatné polygony? Proste aby to nepresvitalo. :D

Přílohy:
snp.jpg
snp.jpg [ 16.98 KiB | Zobrazeno 667 krát ]

Autor:  zgerbiak [ pon črc 24, 2006 6:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zapni tam este "twoside" na vsetkych face-och.....malo by to problem vyriest....ale ako pozeram, tak mi to akosi nerobi na vsetkych rovnako a niektore su aj tak priesvitne....mmmm....zeby bug?

Autor:  Yellowzelo [ úte črc 25, 2006 12:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hmm, nie to nepomôže, ved normály tých facov ktoré sa nevykreslujú smerujú k pozorovatelovi.

Na obrázku co som vyssie priložil, sa časť facu (ako aj dalsie facy) ktora sa nachadza za iným facom s alfamapou nevykresluje. A práve to chcem zmeniť... :)

(Ale ako pozerám do buttons window asi sa to nedá. :roll:

Autor:  frca [ úte srp 22, 2006 4:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Yellowzelo píše:
Hmm, nie to nepomôže, ved normály tých facov ktoré sa nevykreslujú smerujú k pozorovatelovi.

Na obrázku co som vyssie priložil, sa časť facu (ako aj dalsie facy) ktora sa nachadza za iným facom s alfamapou nevykresluje. A práve to chcem zmeniť... :)

(Ale ako pozerám do buttons window asi sa to nedá. :roll:


Pro správné vykreslování je potřeba průhledné polygony seřadit kvůli z-bufferu, ale to asi Blender v editačních oknech nedělá. V OpenGL by to řešil v tomto případě Alfa test, což je něco trochu jiného a zase nevím, co na to Blender. :?:
frca

Autor:  postolka [ úte srp 22, 2006 4:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkus pozapinat x-ray: Object (F7) > Draw > X-ray
Edit: moc sem to netestoval ale zda se ze nekdy to pomaha...

Autor:  HaniSS(cz) [ pát srp 25, 2006 10:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

mám jiný problém - ale možná to nějak souvisí:

..chci se podivat na muj model v 3D okne a chci ho videt otexturovany - nÄ›které objekty texturu zobrazí, ale zrovna trup ne a je celý Ä

Autor:  Pitris [ sob srp 26, 2006 1:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Obratit normaly? Zkus to!

Autor:  HaniSS(cz) [ sob srp 26, 2006 1:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

nen, normly byly ok...už jsem dostal radu - byla chyba ve vertex colors...

Autor:  Yellowzelo [ čtv lis 09, 2006 10:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

frca píše:
Pro správné vykreslování je potřeba průhledné polygony seřadit kvůli z-bufferu, ale to asi Blender v editačních oknech nedělá. V OpenGL by to řešil v tomto případě Alfa test, což je něco trochu jiného a zase nevím, co na to Blender. :?:
frca


Myslim že som našiel odpoved, pomaha hotkey Ctrl+F (v objektovom mode).
Niekedy pomaha aj vyselektovanie objektu s alfa texturou...

btw: sry za obnovenie stareho vlakna

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/