blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zobrazenie textur s alfou v 3D okne http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3216 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Yellowzelo [ pon črc 24, 2006 12:00 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Zobrazenie textur s alfou v 3D okne | ||
Dajú sa v 3D okne správne zobraziť aj textury s alfa kanálom? (tá čierna časť by mala byť priesvitná)
|
Autor: | zgerbiak [ pon črc 24, 2006 4:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vo Face mode zapni v edit buttons alpha. staci len na tych face-och kde to je priesvitne. |
Autor: | Yellowzelo [ pon črc 24, 2006 6:14 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Thx! A nedá sa ešte náhodou nejako nastaviť aby sa za polygonom s alfamapou zobrazovali aj ostatné polygony? Proste aby to nepresvitalo.
|
Autor: | zgerbiak [ pon črc 24, 2006 6:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zapni tam este "twoside" na vsetkych face-och.....malo by to problem vyriest....ale ako pozeram, tak mi to akosi nerobi na vsetkych rovnako a niektore su aj tak priesvitne....mmmm....zeby bug? |
Autor: | Yellowzelo [ úte črc 25, 2006 12:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm, nie to nepomôže, ved normály tých facov ktoré sa nevykreslujú smerujú k pozorovatelovi. Na obrázku co som vyssie priložil, sa časť facu (ako aj dalsie facy) ktora sa nachadza za iným facom s alfamapou nevykresluje. A práve to chcem zmeniť... (Ale ako pozerám do buttons window asi sa to nedá. |
Autor: | frca [ úte srp 22, 2006 4:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Yellowzelo píše: Hmm, nie to nepomôže, ved normály tých facov ktoré sa nevykreslujú smerujú k pozorovatelovi.
Na obrázku co som vyssie priložil, sa časť facu (ako aj dalsie facy) ktora sa nachadza za iným facom s alfamapou nevykresluje. A práve to chcem zmeniť... (Ale ako pozerám do buttons window asi sa to nedá. Pro správné vykreslování je potřeba průhledné polygony seřadit kvůli z-bufferu, ale to asi Blender v editačních oknech nedělá. V OpenGL by to řešil v tomto případě Alfa test, což je něco trochu jiného a zase nevím, co na to Blender. frca |
Autor: | postolka [ úte srp 22, 2006 4:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus pozapinat x-ray: Object (F7) > Draw > X-ray Edit: moc sem to netestoval ale zda se ze nekdy to pomaha... |
Autor: | HaniSS(cz) [ pát srp 25, 2006 10:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mám jiný problém - ale možná to nÄ›jak souvisÃ: ..chci se podivat na muj model v 3D okne a chci ho videt otexturovany - nÄ›které objekty texturu zobrazÃ, ale zrovna trup ne a je celý Ä |
Autor: | Pitris [ sob srp 26, 2006 1:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Obratit normaly? Zkus to! |
Autor: | HaniSS(cz) [ sob srp 26, 2006 1:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nen, normly byly ok...už jsem dostal radu - byla chyba ve vertex colors... |
Autor: | Yellowzelo [ čtv lis 09, 2006 10:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
frca píše: Pro správné vykreslování je potřeba průhledné polygony seřadit kvůli z-bufferu, ale to asi Blender v editačních oknech nedělá. V OpenGL by to řešil v tomto případě Alfa test, což je něco trochu jiného a zase nevím, co na to Blender.
frca Myslim že som našiel odpoved, pomaha hotkey Ctrl+F (v objektovom mode). Niekedy pomaha aj vyselektovanie objektu s alfa texturou... btw: sry za obnovenie stareho vlakna |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |