blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Materiál skla bez Yafraye a Motion blur http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3215 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ pon črc 24, 2006 11:23 am ] |
Předmět příspěvku: | Materiál skla bez Yafraye a Motion blur |
Dobrý den, mám takovou prosbu: chci udělat skleněnou láhev, a narazil jsem na problém s materiálem-nevím jak udělat, aby sklo vypadalo věrohodně(samozřejmě jsem ho zkoušel, ale vyško z toho něco, co bych nakreslil v malování pomocí dvou barev). Máte někdo se sklem zkušenosti?(bez Yafraye) A ještě jedna otázka:Vím, že Motion blur je rozmazání pohybu, takže pokud dám animaci LOC, tak se objekt jakoby rozmaže? Nebo je to i u animace typu rot, size...(ptám se proto, abych nakonec nebyl zklamaný poněkolikahodinovém renderingu) |
Autor: | pedu [ úte črc 25, 2006 7:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pekné sklo je na: http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender_sklo.html (Robil som podľa toho stĺpec vody - tiež v Blender internal renderi) |
Autor: | pedu [ úte črc 25, 2006 9:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Skúšal som Mblur a funguje aj pri rotácii, aj pri Scale. Inak – pri tvorbe animácie, ktorá sa renderuje dlhé hodiny je dobré vyskúšať si veci na pár obrázkoch, aby bolo vidieť detaily a celé to najprv vyrenderovať zmenšené bez OSA, aby sa odskúšalo chovanie postáv a pod. |
Autor: | vklidu [ úte črc 25, 2006 2:08 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | ||||
no ja uz nejaky cas pouzivam toto sklo. (poz.: pro vykresleni pruhledneho stinu skla na dopadovou plochu je nutne mit zapnute v Material buttons v palete Shaders tlacitko "TraShadows".)
|
Autor: | frca [ pát srp 04, 2006 11:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Index lomu |
Zdravím, kde se u materiálu nastavuje index lomu? Parametr Refr v záložce Shaders u volby Blinn to nebude. Zkoušel jsem výrazně změnit hodnotu, ale změnu v renderu jsem nenašel. Nebo něco dělám špatně? Díky, frca |
Autor: | 6xx [ sob srp 05, 2006 10:07 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Index lomu |
frca píše: Zdravím, kde se u materiálu nastavuje index lomu? Parametr Refr v záložce Shaders u volby Blinn to nebude. Zkoušel jsem výrazně změnit hodnotu, ale změnu v renderu jsem nenašel. Nebo něco dělám špatně?
Díky, frca Material Buttons->Mirror Transp zaklikni Ray Transp, nastaveni se provadi posuvnickem IOR |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |