blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Materiál skla bez Yafraye a Motion blur
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3215
Stránka 11

Autor:  Racek [ pon črc 24, 2006 11:23 am ]
Předmět příspěvku:  Materiál skla bez Yafraye a Motion blur

Dobrý den, mám takovou prosbu:

chci udělat skleněnou láhev, a narazil jsem na problém s materiálem-nevím jak udělat, aby sklo vypadalo věrohodně(samozřejmě jsem ho zkoušel, ale vyško z toho něco, co bych nakreslil v malování pomocí dvou barev). Máte někdo se sklem zkušenosti?(bez Yafraye)

A ještě jedna otázka:Vím, že Motion blur je rozmazání pohybu, takže pokud dám animaci LOC, tak se objekt jakoby rozmaže? Nebo je to i u animace typu rot, size...(ptám se proto, abych nakonec nebyl zklamaný poněkolikahodinovém renderingu)

Autor:  pedu [ úte črc 25, 2006 7:38 am ]
Předmět příspěvku: 

Pekné sklo je na:
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blender_sklo.html

(Robil som podľa toho stĺpec vody - tiež v Blender internal renderi)

Autor:  pedu [ úte črc 25, 2006 9:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Skúšal som Mblur a funguje aj pri rotácii, aj pri Scale.

Inak – pri tvorbe animácie, ktorá sa renderuje dlhé hodiny je dobré vyskúšať si veci na pár obrázkoch, aby bolo vidieť detaily a celé to najprv vyrenderovať zmenšené bez OSA, aby sa odskúšalo chovanie postáv a pod.

Autor:  vklidu [ úte črc 25, 2006 2:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

no ja uz nejaky cas pouzivam toto sklo.
(poz.: pro vykresleni pruhledneho stinu skla na dopadovou plochu je nutne mit zapnute v Material buttons v palete Shaders tlacitko "TraShadows".)

Přílohy:
sklo.blend.zip [153.16 KiB]
109 krát
sklo.jpg
sklo.jpg [ 28.64 KiB | Zobrazeno 1459 krát ]

Autor:  frca [ pát srp 04, 2006 11:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Index lomu

Zdravím, kde se u materiálu nastavuje index lomu? Parametr Refr v záložce Shaders u volby Blinn to nebude. Zkoušel jsem výrazně změnit hodnotu, ale změnu v renderu jsem nenašel. Nebo něco dělám špatně?
Díky,
frca

Autor:  6xx [ sob srp 05, 2006 10:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Index lomu

frca píše:
Zdravím, kde se u materiálu nastavuje index lomu? Parametr Refr v záložce Shaders u volby Blinn to nebude. Zkoušel jsem výrazně změnit hodnotu, ale změnu v renderu jsem nenašel. Nebo něco dělám špatně?
Díky,
frca

Material Buttons->Mirror Transp zaklikni Ray Transp, nastaveni se provadi posuvnickem IOR

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/