blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
VyÅ™Ãznutà koleÄ http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3208 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Zealot [ sob črc 22, 2006 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vyříznutí kolečka do plane a navod na kolo od auta |
kubas píše: prosim pomozte mi
1. jak mam vyriznout kolecko do plane? 2. nevite o tutorialu na kolo od auta? Predem diky No k tomu prvnimu.... da se to udelat tak ze oznaci plane v edit modu a das DEL (nebo X) a vyberes only faces... tim odstranis face... pak do stejne "roviny" v jake je plane vlozis CIRCLE (vse v jednom meshi(objektu)). O5 v edit modu oznacis plane aji circle (vsechny vertexy) a das shift+f, tim se ti to vyplni a v plane zustane pouze dira ve tvaru "kolecka". Nevim jesli tohle spravnej zpusob, ale da se to tak udelat. |
Autor: | Genom [ ned črc 23, 2006 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1. Já bych na to šel asi takhle - buď bych u plane smázl v edit modu "X => Only Face" a pak extrudoval označený 4 vertexy doprostřed a aplikoval subsurf - nebo bych v edit modu označil všechny vertexy,pak bych dal subdivide tak 3x,smázl prostřední 4 facy...popř. víc a upravil do požadovaného tvaru...čili kruhu... 2. jeden tutor sem našel...stačí se tady na téhle stránce podívat do blender linků,nebo CG linků... http://www.3dgrafik.cz/tutorialy/tutorial.php?c=26 |
Autor: | pedu [ čtv črc 27, 2006 11:17 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Čo takto cez Boolean? Rozdeliť si plane (subdivide multi), aby tá diera bola o málo menšia, ako otvor. Vyrobiť si valec a odčítať ho (w difference) od plane. Mal by byť čo najnižší, lebo tieto funkcie dosť blbnú. Ak z valca niečo ostane, treba vymazať facy, čo sú navyše (mimo rovinu). Výsledok:
|
Autor: | AD [ čtv črc 27, 2006 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Čo takto cez Boolean? Rozdeliť si plane (subdivide multi), aby tá diera bola o málo menšia, ako otvor. Vyrobiť si valec a odčítať ho (w difference) od plane. Mal by byť čo najnižší, lebo tieto funkcie dosť blbnú.
Ak z valca niečo ostane, treba vymazať facy, čo sú navyše (mimo rovinu). Výsledok: takže jsi oklikou došel k tomu co by vzniklo Zealotovým postupem rychleji a bez nedostatků, které vytváří booleans ... ...těm je zatím stále lepší se vynout ... jak to jen jde ... |
Autor: | pedu [ pát črc 28, 2006 7:38 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Isteže ten postup je jednoduchší - teda pokiaľ sa dá ľahko dostať kružnica do tej istej roviny a pokiaľ "plane" nemá viac facov tam, kde má byť výrez. Aj keď je boolean naozaj dosť defektný, v tomto prípade robí celkom dobré výsledky:
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |