blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Textúra sa hýbe s kamerou
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3176
Stránka 11

Autor:  pedu [ úte črc 11, 2006 6:32 am ]
Předmět příspěvku:  Textúra sa hýbe s kamerou

Keď mám procedurálnu textúru, je to OK, ale keď som ju zmenil na Image, spolu s pohybom kamery sa pohybuje aj textúra. Pomôže síce prepnutie na Globálne súradnice, ale to prináša iné obmedzenia.

Nedá sa to nejako obísť?

Autor:  Pitris [ úte črc 11, 2006 8:04 am ]
Předmět příspěvku: 

Je otazkou jak jimas namapovanou. ted zrovna u Blenderu nesedim a fotografickou pamet nemam, ale v nastaveni materialu jsou parametry Map input. Tam bys mel mit zatrzeno Orco (mapuje se na rodicovsky objekt.)

Autor:  pedu [ úte črc 11, 2006 11:38 am ]
Předmět příspěvku: 

Blbne mi aj Orco, aj Object. Jedine Glob mi ju drží dobre, ale ten mi nevyhovuje.

Autor:  Pitris [ úte črc 11, 2006 11:49 am ]
Předmět příspěvku: 

Hod tady ten Blend file, ja se na to vecer podivam. A pak ho hlavne smazej, at to zbytecne nezabita misto na foru... :wink:

Autor:  pedu [ čtv črc 13, 2006 6:27 am ]
Předmět příspěvku: 

Vdaka za odpoved. Nakoniec som zistil, ze s ORCO to ide, len s OBJECT nie. Skusal som naraz prilis vela veci a poplietlo sa mi to.

Autor:  Pitris [ čtv črc 13, 2006 7:18 am ]
Předmět příspěvku: 

Neslo to pravdepodobne proto, ze Object bere souradnice podle urciteho objektu. V Tvem pripade asi kamery...

Autor:  pedu [ pát črc 14, 2006 6:32 am ]
Předmět příspěvku: 

A ako sa dá zabezpečiť, aby bral súradnice toho objektu, ktorý chcem?

Autor:  Pitris [ pát črc 14, 2006 7:33 am ]
Předmět příspěvku: 

Napis do okenka vedle nazev objektu.
http://mediawiki.blender.org/index.php/Manual/PartIV/Map_Input

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/