blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Textúra sa hýbe s kamerou http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3176 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pedu [ úte črc 11, 2006 6:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Textúra sa hýbe s kamerou |
Keď mám procedurálnu textúru, je to OK, ale keď som ju zmenil na Image, spolu s pohybom kamery sa pohybuje aj textúra. Pomôže síce prepnutie na Globálne súradnice, ale to prináša iné obmedzenia. Nedá sa to nejako obísť? |
Autor: | Pitris [ úte črc 11, 2006 8:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Je otazkou jak jimas namapovanou. ted zrovna u Blenderu nesedim a fotografickou pamet nemam, ale v nastaveni materialu jsou parametry Map input. Tam bys mel mit zatrzeno Orco (mapuje se na rodicovsky objekt.) |
Autor: | pedu [ úte črc 11, 2006 11:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Blbne mi aj Orco, aj Object. Jedine Glob mi ju drží dobre, ale ten mi nevyhovuje. |
Autor: | Pitris [ úte črc 11, 2006 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hod tady ten Blend file, ja se na to vecer podivam. A pak ho hlavne smazej, at to zbytecne nezabita misto na foru... |
Autor: | pedu [ čtv črc 13, 2006 6:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vdaka za odpoved. Nakoniec som zistil, ze s ORCO to ide, len s OBJECT nie. Skusal som naraz prilis vela veci a poplietlo sa mi to. |
Autor: | Pitris [ čtv črc 13, 2006 7:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Neslo to pravdepodobne proto, ze Object bere souradnice podle urciteho objektu. V Tvem pripade asi kamery... |
Autor: | pedu [ pát črc 14, 2006 6:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
A ako sa dá zabezpečiť, aby bral súradnice toho objektu, ktorý chcem? |
Autor: | Pitris [ pát črc 14, 2006 7:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Napis do okenka vedle nazev objektu. http://mediawiki.blender.org/index.php/Manual/PartIV/Map_Input |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |