blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

DvÄ› KAMERY
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3139
Stránka 11

Autor:  Jan Železný [ sob črc 01, 2006 1:10 pm ]
Předmět příspěvku:  DvÄ› KAMERY

Potřebuji nutně pracovat se dvěma kamerami nevím ale jak. Mám ve scéně model hlavy a dvě kamery které na ní jsou namířené. Chci mýt v jednom koně kameru 1 a v druhém náhled kamery 2. Ale druhé okno ukáže vždy pouze kameru 1.
Jak nato?

Dále potřebuji vědět jak později použít jednu nebo druhou v renderingu.
Děkuji. :)

Autor:  6xx [ sob črc 01, 2006 1:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

kameru zmenis pomoci CTRL-0

Autor:  Jan Železný [ sob črc 01, 2006 2:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Funguje dík ale musi jimit clovek oznacenou. :D
suuuuper :!:

Autor:  Jan Železný [ ned srp 20, 2006 1:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Sory že to vytahuji znova ale nevím proÄ

Autor:  Ragnos [ ned srp 20, 2006 5:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jde o to že sice Ctrl+0 změní aktivní objekt na kameru, ale použití dvou kamer zaráz tím nedocílíš. Prostě to nejde, v Blenderu můžeš mít jenom jednu aktivní kameru.

Nechápu tvůj problém vytvořil jsem si scénu vložil druhou kameru, s tím že první je defaultně aktivní. Dal jsem pohled z kamery a render...pohoda. Označil jsem si druhou kameru dal Ctrl+Num0. Tím pádem se stala aktivní druhá kamera, dal pohled z kamery a render...pohoda. Potom jsem pomocí Alt+Num0 přepnul pohled zpátky na předchozí aktivní kameru a dal render...pohoda. A zpátky pomocí Ctrl+Num0 a render.

Můžeš blíže specifikovat co ti na tom nefunguje. Je možné že to nefunguje jenom v tvé scéně, proto si můžeš zkusit nasimulovat to co já, mělo by to prostě fungovat.


Kdyby ti to přes to nefungovalo, zkus 2.41 té věřím víc než 2.42a. I tak jsem to zkoušel v obouch.

Autor:  Slange [ ned srp 20, 2006 7:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jan Železný píše:
Sory že to vytahuji znova ale nevím proč když se přepnu na kameru 2 tak furt renderuje kameru jedna nechapu. :(


Ak si urobil vsetko spravne, tak to moze byt bug.
Nieco podobne sa mi uz raz stalo ale v starsej verzii. Hoci som mal aktivnu prvu kameru, tak render isiel z druhej kamery a to aj vtedy, ked som tu druhu vymazal. :blink:

Autor:  pedu [ pon srp 21, 2006 7:14 am ]
Předmět příspěvku: 

V takom prípade treba pracovať s ikonkou "zámok" - vedľa ikoniek s vrstvami.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/