blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
DvÄ› KAMERY http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3139 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan Železný [ sob črc 01, 2006 1:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | DvÄ› KAMERY |
PotÅ™ebuji nutnÄ› pracovat se dvÄ›ma kamerami nevÃm ale jak. Mám ve scénÄ› model hlavy a dvÄ› kamery které na nà jsou namÃÅ™ené. Chci mýt v jednom konÄ› kameru 1 a v druhém náhled kamery 2. Ale druhé okno ukáže vždy pouze kameru 1. Jak nato? Dále potÅ™ebuji vÄ›dÄ›t jak pozdÄ›ji použÃt jednu nebo druhou v renderingu. DÄ›kuji. |
Autor: | 6xx [ sob črc 01, 2006 1:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kameru zmenis pomoci CTRL-0 |
Autor: | Jan Železný [ sob črc 01, 2006 2:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Funguje dÃk ale musi jimit clovek oznacenou. suuuuper |
Autor: | Jan Železný [ ned srp 20, 2006 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Sory že to vytahuji znova ale nevÃm proÄ |
Autor: | Ragnos [ ned srp 20, 2006 5:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jde o to že sice Ctrl+0 změní aktivní objekt na kameru, ale použití dvou kamer zaráz tím nedocílíš. Prostě to nejde, v Blenderu můžeš mít jenom jednu aktivní kameru. Nechápu tvůj problém vytvořil jsem si scénu vložil druhou kameru, s tím že první je defaultně aktivní. Dal jsem pohled z kamery a render...pohoda. Označil jsem si druhou kameru dal Ctrl+Num0. Tím pádem se stala aktivní druhá kamera, dal pohled z kamery a render...pohoda. Potom jsem pomocí Alt+Num0 přepnul pohled zpátky na předchozí aktivní kameru a dal render...pohoda. A zpátky pomocí Ctrl+Num0 a render. Můžeš blíže specifikovat co ti na tom nefunguje. Je možné že to nefunguje jenom v tvé scéně, proto si můžeš zkusit nasimulovat to co já, mělo by to prostě fungovat. Kdyby ti to přes to nefungovalo, zkus 2.41 té věřím víc než 2.42a. I tak jsem to zkoušel v obouch. |
Autor: | Slange [ ned srp 20, 2006 7:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jan Železný píše: Sory že to vytahuji znova ale nevím proč když se přepnu na kameru 2 tak furt renderuje kameru jedna nechapu.
Ak si urobil vsetko spravne, tak to moze byt bug. Nieco podobne sa mi uz raz stalo ale v starsej verzii. Hoci som mal aktivnu prvu kameru, tak render isiel z druhej kamery a to aj vtedy, ked som tu druhu vymazal. |
Autor: | pedu [ pon srp 21, 2006 7:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V takom prípade treba pracovať s ikonkou "zámok" - vedľa ikoniek s vrstvami. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |