Chcem poziadat o radu skusenejsich, ako sa vysporiadat s prilisnou deformaciou textury (testovaci obrazec) v casti modelu ktorej geometria je ovplyvnena pomocou Subsurf ?
Na vacsine modelu je to OK, ale v dolnej casti, kde sa Subsurf najviac prejavuje, je textura znacne deformovana (obr. 1). Kym nie je Subsurf zapnute je to OK . Este horsie to vyzera z druhej strany (symetrickej) modelu (obr. 2) aj ked bez Subsurf je to tiez dobre (obr. 3). Na obr. 4 je unwrapovany model (problematicka cast).
Přílohy: |
Poznámka: obr. 4 - rozvinuty model
f_uv_unwrap_detail.png [ 94.7 KiB | Zobrazeno 614 krát ]
|
Poznámka: obr. 3 - detail zadnej strany modelu bez zapnuteho Subsurf (textura nie je deformovana)
e_zadna_strana_bez_sub_texture.png [ 62.65 KiB | Zobrazeno 614 krát ]
|
Poznámka: obr. 2 - detail zadnej strany modelu po zapnuti Subsurf (textura je deformovana)
d_zadna_strana_texture.png [ 74.5 KiB | Zobrazeno 614 krát ]
|
Poznámka: obr. 1 - detail prednej strany so Subsurf (textura je deformovana)
b_texture_so_sub.png [ 81.03 KiB | Zobrazeno 614 krát ]
|
|