blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Boolean funkce
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3121
Stránka 11

Autor:  Karl0s [ pon čer 26, 2006 9:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Boolean funkce

Zkousel sem to z jednoho tutorialu(na strankach Grafika.cz) protoze by se mi to docela hodilo a vubec nevim jak to udelat a kde to hledat...Nemohl by jste mi nekdo prosim poradit?

Autor:  pedu [ úte čer 27, 2006 6:23 am ]
Předmět příspěvku: 

V Object móde si treba označiť jeden Mesh s RMB, potom Shift+RMB označiť druhý (pri boolean rozdiely záleží na poradí). Potom len treba stlačiť W a vybrať si funkciu.

Na prvý pohľad sa zdá, že sa nič nestalo, pretože ostali aj pôvodné meshe, aj výsledok.

Autor:  Karl0s [ úte čer 27, 2006 2:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja proste nevim jak na to.. :( Potrebuju aby mi z toho vyslo neco takoviho a porad ne a ne :?

Přílohy:
Bez názvu 1.JPG
Bez názvu 1.JPG [ 12.08 KiB | Zobrazeno 806 krát ]

Autor:  AD [ úte čer 27, 2006 5:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

...na booleans se vykašli, pokud potřebuješ čistý mesh ... výsledek i přes určitý pokrok stále za moc nestojí .....ruční práce dává lepší výsledky .... maximálně se dají použít křivky z místa průniku po ručním začištění, ale to není o moc málo pracnější, než to udělat rovnou manuálně .... :(

jinak k výsledku jako na obrázku se musíš dobrat vhodnou kombinací původních a nově vzniklých objektů ...experimentuj, tak se to nejlíp naučíš ... :wink:

Autor:  pedu [ stř čer 28, 2006 6:54 am ]
Předmět příspěvku: 

Boolean je naozaj implementovaný zle. Pokiaľ to má vyzerať ako tak, musia byť hrany meshov zarovnané a aj tak to občas vytvorí úplné šialenstvo (po difference obsahuje výsledný objekt aj plochy, ktoré prvý mesh nemal).

Vraj je lepší megabool skript. Skúšal som ho iba raz a padol mi, ale možno budeš mať viac šťastia.

Přílohy:
megabool_r12.zip [16.95 KiB]
65 krát

Autor:  Karl0s [ stř čer 28, 2006 11:29 am ]
Předmět příspěvku: 

Zkousel sem ten MegaBool ale nevim jak z tim pracovat.Mam neco nastavit?Dela mi to tohle:

Přílohy:
dfg.JPG
dfg.JPG [ 13.77 KiB | Zobrazeno 763 krát ]

Autor:  pedu [ čtv čer 29, 2006 6:30 am ]
Předmět příspěvku: 

A čo je na tej konzole? (Čierne okienko, čo sa otvára spolu s Blenderom)

Autor:  pedu [ čtv čer 29, 2006 7:49 am ]
Předmět příspěvku: 

Skúšal som to. Zdá sa, že megabool je písaný pre staršiu verziu pythonu...

Inak - stiahol som ho odtiaľto:

http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... evelopment

Autor:  pedu [ čtv čer 29, 2006 8:55 am ]
Předmět příspěvku: 

Ku samotnému blenderu ešte jedna rada – keď sa robí boolean, mesh treba čo najviac zmenšiť – v tomto prípade väčší valec. Inak to môže urobiť nepredvídateľnú vec. Napríklad difference namiesto unionu, alebo čosi ešte horšie.

Prikladám obrázok, keď som valec zmenšil.

Přílohy:
bool.png
bool.png [ 18.05 KiB | Zobrazeno 719 krát ]

Autor:  pedu [ čtv čer 29, 2006 8:58 am ]
Předmět příspěvku: 

Ešte som zabudol popis:

A: Intersect, keď bol zvislý valec vysoký.
B: To isté po S Z - zmenšení valca.
C: Difference so zmenšeným valcom.

Autor:  Karl0s [ čtv čer 29, 2006 10:33 am ]
Předmět příspěvku: 

hele tak moc dekuju za ochotu.Uz jsem to docela pochopil :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/