blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Boolean funkce http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3121 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Karl0s [ pon čer 26, 2006 9:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Boolean funkce |
Zkousel sem to z jednoho tutorialu(na strankach Grafika.cz) protoze by se mi to docela hodilo a vubec nevim jak to udelat a kde to hledat...Nemohl by jste mi nekdo prosim poradit? |
Autor: | pedu [ úte čer 27, 2006 6:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V Object móde si treba označiť jeden Mesh s RMB, potom Shift+RMB označiť druhý (pri boolean rozdiely záleží na poradí). Potom len treba stlačiť W a vybrať si funkciu. Na prvý pohľad sa zdá, že sa nič nestalo, pretože ostali aj pôvodné meshe, aj výsledok. |
Autor: | Karl0s [ úte čer 27, 2006 2:30 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Ja proste nevim jak na to.. Potrebuju aby mi z toho vyslo neco takoviho a porad ne a ne
|
Autor: | AD [ úte čer 27, 2006 5:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
...na booleans se vykašli, pokud potřebuješ čistý mesh ... výsledek i přes určitý pokrok stále za moc nestojí .....ruční práce dává lepší výsledky .... maximálně se dají použít křivky z místa průniku po ručním začištění, ale to není o moc málo pracnější, než to udělat rovnou manuálně .... jinak k výsledku jako na obrázku se musíš dobrat vhodnou kombinací původních a nově vzniklých objektů ...experimentuj, tak se to nejlíp naučíš ... |
Autor: | pedu [ stř čer 28, 2006 6:54 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Boolean je naozaj implementovaný zle. Pokiaľ to má vyzerať ako tak, musia byť hrany meshov zarovnané a aj tak to občas vytvorí úplné šialenstvo (po difference obsahuje výsledný objekt aj plochy, ktoré prvý mesh nemal). Vraj je lepší megabool skript. Skúšal som ho iba raz a padol mi, ale možno budeš mať viac šťastia.
|
Autor: | Karl0s [ stř čer 28, 2006 11:29 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Zkousel sem ten MegaBool ale nevim jak z tim pracovat.Mam neco nastavit?Dela mi to tohle:
|
Autor: | pedu [ čtv čer 29, 2006 6:30 am ] |
Předmět příspěvku: | |
A čo je na tej konzole? (Čierne okienko, čo sa otvára spolu s Blenderom) |
Autor: | pedu [ čtv čer 29, 2006 7:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Skúšal som to. Zdá sa, že megabool je písaný pre staršiu verziu pythonu... Inak - stiahol som ho odtiaľto: http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... evelopment |
Autor: | pedu [ čtv čer 29, 2006 8:55 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Ku samotnému blenderu ešte jedna rada – keď sa robí boolean, mesh treba čo najviac zmenšiť – v tomto prípade väčší valec. Inak to môže urobiť nepredvídateľnú vec. Napríklad difference namiesto unionu, alebo čosi ešte horšie. Prikladám obrázok, keď som valec zmenšil.
|
Autor: | pedu [ čtv čer 29, 2006 8:58 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ešte som zabudol popis: A: Intersect, keď bol zvislý valec vysoký. B: To isté po S Z - zmenšení valca. C: Difference so zmenšeným valcom. |
Autor: | Karl0s [ čtv čer 29, 2006 10:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
hele tak moc dekuju za ochotu.Uz jsem to docela pochopil |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |