blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
"chybné zobrazení polygonu" http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3118 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | batwin [ pon čer 26, 2006 3:20 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | "chybné zobrazení polygonu" | ||
mam takovej mensi problem jeden polygon ma v sobe takovej "cernej klin"(na obrazku) uz sem ho nekolikrat smazal a udelal znova ale nepomohlo to,nevite co s tim?
|
Autor: | 6xx [ pon čer 26, 2006 6:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Normaly jsi predpokladam uz skousel prepocitat, tak bych to videl na non-manifold mesh, se kterym prakticky nic neudelas. Leda ze bys to predelal aby nebyl non-manifold. |
Autor: | Master03 [ pon čer 26, 2006 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
me se to zda spis jako ze zasahuje do toho cernyho(prekrejvaj se) ale to si asi zkousel |
Autor: | batwin [ pon čer 26, 2006 7:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no s normalama nic neudelam,je to tam porad,tim cernym to neprostupuje,i kdyz sem tam dal texturu tak je to porad cerny no asi to tak necham a budu doufat ze to nebude moc videt |
Autor: | kracho [ pon čer 26, 2006 7:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skoro vzdy je lepsie poslat ukazku obrazku v edit mode, takto to tam neni vidiet, ale i tak ten mesh vypada dost neuhladne takze je fakt dost mozne ze sa ti tam nejaky face prekryva. ked tak posli blend, urcite to bude nejaka banalita. |
Autor: | pedu [ úte čer 27, 2006 6:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vo wireframe zobrazení sa tam možno nájde zablúdený vertex, ktorý treba posunúť... |
Autor: | Pitris [ úte čer 27, 2006 7:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Hod tady ten soubour... |
Autor: | batwin [ úte čer 27, 2006 8:51 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
no tak stacilo trosku posunout 2 body,mozna se to protina ale je to divny-je tam "prohnutej" polygon(je to saice jeden ctvercovej ale ma tvar jako 2 trojuhelnikovi),proto sem si toho predtim nevsim
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |