blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Co s alfou, přes kterou nenà vidět World? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3114 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ ned čer 25, 2006 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Příště se vyvaruj sprostým slovům natožpak v názvu threadu a snaž se používat označení threadu, které by korespondovalo s jeho obsahem. Pro příště tyto thready nebudu přejmenovávat a budu rovnou mazat. Ke scéně nevím co jsi myslel s tou alfou, ten černý objekt nemá materiál, tudíž nemůže používat alfa kanál z textury. Poslal jsi scénu bez textur, takže se můžu jenom dohadovat, jestli jsi se snažil otexturovat objekt přes uv editor a nepřiřadit mu skutečně materiál s tou samou texturou, nebo či něco jiného. |
Autor: | pedu [ pon čer 26, 2006 8:42 am ] | ||
Předmět příspěvku: | Alfa bitmapy | ||
Posielam pre poučenie - treba urobiť viac vecí - od zapnutia alfy v texture Image, cez zafarbenie materiálu na Black & Alfa=0, Map to v textúre... Zmeniť z Mix na Add. Tiež ZTransp. Všetko sa dá vidieť v priloženom Blende.
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |