blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Co s alfou, přes kterou není vidět World?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3114
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ ned čer 25, 2006 10:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Příště se vyvaruj sprostým slovům natožpak v názvu threadu a snaž se používat označení threadu, které by korespondovalo s jeho obsahem. Pro příště tyto thready nebudu přejmenovávat a budu rovnou mazat. :evil:

Ke scéně nevím co jsi myslel s tou alfou, ten černý objekt nemá materiál, tudíž nemůže používat alfa kanál z textury. Poslal jsi scénu bez textur, takže se můžu jenom dohadovat, jestli jsi se snažil otexturovat objekt přes uv editor a nepřiřadit mu skutečně materiál s tou samou texturou, nebo či něco jiného.

Autor:  pedu [ pon čer 26, 2006 8:42 am ]
Předmět příspěvku:  Alfa bitmapy

Posielam pre poučenie - treba urobiť viac vecí - od zapnutia alfy v texture Image, cez zafarbenie materiálu na Black & Alfa=0, Map to v textúre... Zmeniť z Mix na Add.

Tiež ZTransp.

Všetko sa dá vidieť v priloženom Blende.

Přílohy:
testALFA.zip [25.73 KiB]
32 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/