blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Problém se SET SMOTH http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2945 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ondre.j [ ned kvě 14, 2006 8:39 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Problém se SET SMOTH | ||
Mám problém s fci SETH SMOTH. Když použiju Shift+e na "zostÅ™enÃ" rohů a pak na objektu nastavÃm SUBSURF, vypadá objekt jako na vrchnÃm obrázku. Pokud k tomu jeÅ¡tÄ› pÅ™idám SET SMOTH tak nastane situce jako na dolnÃm obrázku. ProÄ
|
Autor: | Matajon [ ned kvě 14, 2006 9:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
1) Oznac si v Edit modu vsechny vertexy (A) a zmackni Ctrl+N , tim se zbavis tech cernych ploch 2) V edit buttons jeste zaskrtni Auto Smooth, to zpusobi, ze Set Smooth nebude vyhlazovat hrany. //edit: gramaticka chyba ... stydim se ![]() |
Autor: | ondre.j [ ned kvě 14, 2006 10:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo dobry, tak to je vyreseno, jeste me reknete jestli zalezi na tom, kdy pouziju SET SMOTH, AUTOSMOTH, SUBSURF. Je lepsi to aplikovat ve edit modu nebo v objekt modu. Nebo je to jedno? |
Autor: | AD [ ned kvě 14, 2006 11:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
je to jedno ...důležité je uhlídat orientaci normál a "překrývání" vertexů |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |