blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Je chyba v renderu, svetle, nebo ve mÄ›? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2923 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ondre.j [ stř kvě 10, 2006 9:21 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Je chyba v renderu, svetle, nebo ve mÄ›? | ||
ÄŒau Reprák je vám vÅ¡em asi z tutoriálu známý NetuÅ¡Ãm ale proÄ
|
Autor: | Chrizofilax [ stř kvě 10, 2006 9:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nemáš ten reprák do sebe nÄ›kolikrát nakopÃrovanej ? |
Autor: | Bumpkin [ stř kvě 10, 2006 10:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus prepocitat normali (v edit modu oznac vsechny vertexi A a pak zmackni ctrl+n) |
Autor: | ondre.j [ stř kvě 10, 2006 10:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm, vypada to ze nemam |
Autor: | Matajon [ stř kvě 10, 2006 10:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus si v Edit modu oznacit vsechny Vertexy a zmacknout W -> Remove doubles |
Autor: | ondre.j [ stř kvě 10, 2006 10:59 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Takže REMOVE DOUBLES pomohlo (o co jde? Abych se podobné chybÄ› pÅ™ÃÅ¡tÄ› vyvaroval. Kde se tam ony DOUBLES vemou??). Ale jak je videÅ¥ jeÅ¡tÄ› to nenà ono. MyslÃm ale že ten potrhaný okraji by mohl být pÅ™ÃliÅ¡ vyÅ¡ponovanou fci weighted creases.
|
Autor: | Matajon [ čtv kvě 11, 2006 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Fce Remove Doubles dela to, ze slouci 2 nebo vice vertexu, ktere se nachazeji na stejnem miste (prekryvaji se). Tyto vertexy tam mohly vzniknout napriklad pri extrudovani (klavesa E) a hned potom zmacknuti praveho tlacitka mysi, tim se nove vertexy vrati na puvodni pozici a mas tam kazdy vertex 2x. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |