blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Je chyba v renderu, svetle, nebo ve mÄ›?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2923
Stránka 11

Autor:  ondre.j [ stř kvě 10, 2006 9:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Je chyba v renderu, svetle, nebo ve mÄ›?

ÄŒau
Reprák je vám vÅ¡em asi z tutoriálu známý :-) Netuším ale proÄ

Přílohy:
repro.jpg
repro.jpg [ 28.85 KiB | Zobrazeno 550 krát ]

Autor:  Chrizofilax [ stř kvě 10, 2006 9:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

nemáš ten reprák do sebe několikrát nakopírovanej ?

Autor:  Bumpkin [ stř kvě 10, 2006 10:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkus prepocitat normali (v edit modu oznac vsechny vertexi A a pak zmackni ctrl+n) :wink: :wink:

Autor:  ondre.j [ stř kvě 10, 2006 10:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

hmm, vypada to ze nemam :-(

Autor:  Matajon [ stř kvě 10, 2006 10:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkus si v Edit modu oznacit vsechny Vertexy a zmacknout W -> Remove doubles

Autor:  ondre.j [ stř kvě 10, 2006 10:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Takže REMOVE DOUBLES pomohlo (o co jde? Abych se podobné chybě příště vyvaroval. Kde se tam ony DOUBLES vemou??). Ale jak je videť ještě to není ono. Myslím ale že ten potrhaný okraji by mohl být příliš vyšponovanou fci weighted creases.

Přílohy:
repro.jpg
repro.jpg [ 23.43 KiB | Zobrazeno 519 krát ]

Autor:  Matajon [ čtv kvě 11, 2006 1:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Fce Remove Doubles dela to, ze slouci 2 nebo vice vertexu, ktere se nachazeji na stejnem miste (prekryvaji se). Tyto vertexy tam mohly vzniknout napriklad pri extrudovani (klavesa E) a hned potom zmacknuti praveho tlacitka mysi, tim se nove vertexy vrati na puvodni pozici a mas tam kazdy vertex 2x.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/