blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Křivky
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2896
Stránka 11

Autor:  ondre.j [ stř kvě 03, 2006 11:18 pm ]
Předmět příspěvku:  KÅ™ivky

ÄŒaute

Autor:  AD [ čtv kvě 04, 2006 7:27 am ]
Předmět příspěvku: 

blender zrovna není moc k modelování přes křivky, ale tvarovat je jde ... popiš přeněji, co ti nejde a pak se dá poradit...

Autor:  ondre.j [ čtv kvě 04, 2006 12:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

No jde mi o to, že napÅ™. v 3D Studiu (Photoshopu, Corelu a jiných 2D nebo 3D programech, keteré pracují s kÅ™ivkami) se tvar kÅ™ivky kreslí tak, že myší táhnete požadovanou siluetu a tam kde chcete mít bod zmáÄ

Autor:  Ash [ čtv kvě 04, 2006 1:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Prepni sa do Edit módu, vyber si jeden krajný bod krivky, drž Ctrl a tam, kde chceš mať ďalší bod, stlač LBM. Opakovane tak nakreslíš celú krivku. Akurát u bezierovej krivky to má nevýhodu, že orientácia nového bodu sa kopíruje z predošlého.

Autor:  AD [ čtv kvě 04, 2006 1:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

...ještě doplním, že pokud chceš křivku pak uzavřít, tak stiskneš C a oba koncové body se spojí... :)

a ještě ... pokud pak budeš křivku převádět na mesh, tak v editačním režimu v paletce Curve tools můžeš úpravou parametrů ovlivnit kvalitu ( hrbatost) křivky po převodu, ale ono se ti to těmi parametry ovlivní i bez převodu...

... a po stisknutí tlačítka 3D můžeš křivku tvarovat ve všech osách ...

Autor:  Ethee [ čtv kvě 04, 2006 1:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

tiez som navyknuty z inych soft na iny sposob vytvarania kriviek
mozno ti pomoze aj tato diskusia: http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2763
je to sice o polygonoch ale princip je asi podobny

Autor:  ondre.j [ čtv kvě 04, 2006 3:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo diky, to mi celkme pomohlo

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/