blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Křivky http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2896 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ondre.j [ stř kvě 03, 2006 11:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | KÅ™ivky |
ÄŒaute AÄ |
Autor: | AD [ čtv kvě 04, 2006 7:27 am ] |
Předmět příspěvku: | |
blender zrovna není moc k modelování přes křivky, ale tvarovat je jde ... popiš přeněji, co ti nejde a pak se dá poradit... |
Autor: | ondre.j [ čtv kvě 04, 2006 12:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No jde mi o to, že napÅ™. v 3D Studiu (Photoshopu, Corelu a jiných 2D nebo 3D programech, keteré pracujà s kÅ™ivkami) se tvar kÅ™ivky kreslà tak, že myÅ¡Ã táhnete požadovanou siluetu a tam kde chcete mÃt bod zmÃ¡Ä |
Autor: | Ash [ čtv kvě 04, 2006 1:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Prepni sa do Edit módu, vyber si jeden krajný bod krivky, drž Ctrl a tam, kde chceš mať ďalší bod, stlač LBM. Opakovane tak nakreslíš celú krivku. Akurát u bezierovej krivky to má nevýhodu, že orientácia nového bodu sa kopíruje z predošlého. |
Autor: | AD [ čtv kvě 04, 2006 1:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
...ještě doplním, že pokud chceš křivku pak uzavřít, tak stiskneš C a oba koncové body se spojí... a ještě ... pokud pak budeš křivku převádět na mesh, tak v editačním režimu v paletce Curve tools můžeš úpravou parametrů ovlivnit kvalitu ( hrbatost) křivky po převodu, ale ono se ti to těmi parametry ovlivní i bez převodu... ... a po stisknutí tlačítka 3D můžeš křivku tvarovat ve všech osách ... |
Autor: | Ethee [ čtv kvě 04, 2006 1:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tiez som navyknuty z inych soft na iny sposob vytvarania kriviek mozno ti pomoze aj tato diskusia: http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2763 je to sice o polygonoch ale princip je asi podobny |
Autor: | ondre.j [ čtv kvě 04, 2006 3:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo diky, to mi celkme pomohlo |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |