blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
šroub http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2876 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | freekill [ pon kvě 01, 2006 12:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | šroub |
CAues, jak uz asi vsichni vite tak na www.3dscena.cz je novy tutos na SPIN SCREW... ja sem se pustil do sroubu, vsechno mam vymodelocvane ale newim jaky mam nastavit matros na ten sroub, newi te nekdo jak? |
Autor: | 6xx [ pon kvě 01, 2006 5:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jako kazdy jiny Ne fakt, tohle se blbe popisuje, musis proste experimentovat. Nastav silnejsi specularitu, pridej nejake odrazy, material nastav na nejaky sedy. Zbytek je jenom laborovani. Vzhled (a nastaveni) se lisi i podle pouziteho nastaveni. |
Autor: | AD [ pon kvě 01, 2006 9:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no já třeba před dvěma( třemi?) lety použil procedurály a udělal ho rezavý http://www.blender3d.cz/galerie/displayimage.php?album=random&cat=10006&pos=-20 |
Autor: | Ethee [ stř kvě 03, 2006 8:45 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tato textura sa mi velmi paci, rad pouzivam prave proceduralne textury, nemohol by si zverejnit pouzite parametre na volne pouzitie ? |
Autor: | AD [ stř kvě 03, 2006 9:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli ten blend někde najdu, tak to sem klidně dám .... ale řekl bych, že barva šroubu je přes clouds a zrnitost je dělaná jako bump pomocí textury noise ... ...ale dnešní blender toho nabízí víc ...pomocí stencil a některých novějších procedurálů by se to dalo udělat líp... a na tu spodní desku je samozřejmě použitá jako textura fotka... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |