blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Nedá se pomocí vertex paint malovat průhledně? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=283 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ úte srp 31, 2004 11:57 am ] |
Předmět příspěvku: | Nedá se pomocí vertex paint malovat průhledně? |
Potřeboval bych na model na kterém je aplikován proceduralní materiál vertex paintem namalovat různé odlišnosti(tmavší a světlejší místa, barevný znak apod.), ale rád bych aby to byl další layer procedurálního materiálu nebo aspoň aby bylo to co namaluji bylo z části průhledné a bylo nad procedurálním materiálem. Co s tím? |
Autor: | Jan Železný [ úte srp 31, 2004 10:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | JO |
No nevi jeÅ¡tÄ› sem to netestova. Vkaždym pÅ™ÃpadÄ› pokud se tinepovede tozjistit. Tak UVV mapu a malujeme ruÄ |
Autor: | Ragnos [ stř zář 01, 2004 7:07 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: JO |
Jan Železný píše: No nevi ještě sem to netestova. Vkaždym případě pokud se tinepovede tozjistit. Tak UVV mapu a malujeme ručně. Tam si můýžeš s průhledností pohrát dle libosti.
To mě sice napadlo, ale díky jak už jsem někde zmiňoval neakceleraci mé karty se pro mě stává UW mapování složitějších objektů téměř nemožné. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |