blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Nedá se pomocí vertex paint malovat průhledně?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=283
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ úte srp 31, 2004 11:57 am ]
Předmět příspěvku:  Nedá se pomocí vertex paint malovat průhledně?

Potřeboval bych na model na kterém je aplikován proceduralní materiál vertex paintem namalovat různé odlišnosti(tmavší a světlejší místa, barevný znak apod.), ale rád bych aby to byl další layer procedurálního materiálu nebo aspoň aby bylo to co namaluji bylo z části průhledné a bylo nad procedurálním materiálem.
Co s tím?

Autor:  Jan Železný [ úte srp 31, 2004 10:43 pm ]
Předmět příspěvku:  JO

No nevi jeÅ¡tÄ› sem to netestova. Vkaždym případÄ› pokud se tinepovede tozjistit. Tak UVV mapu a malujeme ruÄ

Autor:  Ragnos [ stř zář 01, 2004 7:07 am ]
Předmět příspěvku:  Re: JO

Jan Železný píše:
No nevi ještě sem to netestova. Vkaždym případě pokud se tinepovede tozjistit. Tak UVV mapu a malujeme ručně. Tam si můýžeš s průhledností pohrát dle libosti. :wink:

To mě sice napadlo, ale díky jak už jsem někde zmiňoval neakceleraci mé karty se pro mě stává UW mapování složitějších objektů téměř nemožné. :(

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/