Právě je sob dub 27, 2024 8:44 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2004 11:57 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Potřeboval bych na model na kterém je aplikován proceduralní materiál vertex paintem namalovat různé odlišnosti(tmavší a světlejší místa, barevný znak apod.), ale rád bych aby to byl další layer procedurálního materiálu nebo aspoň aby bylo to co namaluji bylo z části průhledné a bylo nad procedurálním materiálem.
Co s tím?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: JO
PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2004 10:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
No nevi jeÅ¡tÄ› sem to netestova. Vkaždym případÄ› pokud se tinepovede tozjistit. Tak UVV mapu a malujeme ruÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JO
PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2004 7:07 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Jan Železný píše:
No nevi ještě sem to netestova. Vkaždym případě pokud se tinepovede tozjistit. Tak UVV mapu a malujeme ručně. Tam si můýžeš s průhledností pohrát dle libosti. :wink:

To mě sice napadlo, ale díky jak už jsem někde zmiňoval neakceleraci mé karty se pro mě stává UW mapování složitějších objektů téměř nemožné. :(


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz