blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

TEXTURA+ALPHA+STÃ
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2809
Stránka 11

Autor:  6xx [ čtv dub 13, 2006 12:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

musis pouzit raytracovane stiny v u materialu nastavit v shaders TraShado

Autor:  Matajon [ čtv dub 13, 2006 12:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

6xx píše:
musis pouzit raytracovane stiny v u materialu nastavit v shaders TraShado

Doplneni - To TraShad musis nastavit u materialu, na kterem chces mit ten stin, ne na tom, co ho vrha :wink:

Autor:  Matajon [ čtv dub 13, 2006 7:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Yafray to bohuzel neumi

Autor:  Blitz [ čtv dub 13, 2006 7:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Matajon píše:
Yafray to bohuzel neumi


yafray to samozrejme umi, ale není to implementovany do rozhrani blenderu

cože je ve vysledku to same

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/