blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Softbody http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2808 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | paulos etruska [ čtv dub 13, 2006 11:09 am ] |
Předmět příspěvku: | Softbody |
zkouÅ¡el jsem hledat a koukal jsem i na turtoriály,ale stejnÄ› sem tu fci nepochopil .Když dám enable softbody a zmÄ›nim parametry tak se nic nestane...za jakejch podÃnek to fuguje? dÃk |
Autor: | tol [ čtv dub 13, 2006 11:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A spustils pak animaci (Ctrl+a v 3D okně) ? |
Autor: | paulos etruska [ pát dub 14, 2006 8:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Když dám ctrl+a tak se nestane nic,a když dám rendrovat animaci tak se stejnÄ› nic nezmÄ›nÃ...už nevim kde může bejt chyba |
Autor: | zgerbiak [ pát dub 14, 2006 11:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pri "enable soft body" mas aj dalsie tlacitko "bake settings" a tam nastavis odkial pokial sa ma animacia prepocitat a potom zatlacis "Bake" a mas to |
Autor: | paulos etruska [ pát dub 14, 2006 2:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To sem taky zkoušel a pořád nic |
Autor: | zgerbiak [ pát dub 14, 2006 2:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na co to potrebujes? ja som teraz robil listy vo vetre a musel som tam predat aj empty ako vietor. |
Autor: | paulos etruska [ pát dub 14, 2006 2:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na modelovánà obleÄ |
Autor: | zgerbiak [ pát dub 14, 2006 2:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nuz..sice som s tymto len zacal, ale myslim ze potrebujes objekt ktory bude to oblecenie obtekat(postava) a nastavit mu to..tusim deflection... ale neviem to na isto. |
Autor: | paulos etruska [ pát dub 14, 2006 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
aha...a je na to turtorial? |
Autor: | zgerbiak [ pát dub 14, 2006 3:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.blender3d.org/cms/Softbodies.549.0.html nieco po anglicky... o inich neviem... |
Autor: | bloud [ pát dub 14, 2006 3:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tady je jak začít http://www.sluxweb.net/page.php?id=27 ale s tím oblečenim si určitě ještě užiješ! Na http://mediawiki.blender.org/index.php/BlenderDev/ClothSimulation je oprava blenderu, která by měla: "This binary fixes the bug with using a mesh with one face as a collision object, but still has a bug when a mesh with one face is used for a cloth object." I tak třeba pomůže. Nezkoušel jsem,hodně štěstí! |
Autor: | paulos etruska [ ned dub 16, 2006 9:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
dÃky,moc mi to pomohlo...jenom pořád nevim jak udÄ›lat (jestli to jde) aby softbody pÅ™emÄ›nilo normálnà objekt bez animace |
Autor: | paulos etruska [ pon dub 17, 2006 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo neznáte nÄ›kdo nÄ›co jinýho na modelovánà obleÄ |
Autor: | jm [ pon dub 17, 2006 7:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
paulos etruska píše: díky,moc mi to pomohlo...jenom pořád nevim jak udělat (jestli to jde) aby softbody přeměnilo normální objekt bez animace
musi tam bejt nejakej cas, ani hadr se ti neprispusobi pokud na to nema cas |
Autor: | paulos etruska [ pon dub 17, 2006 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj už to trochu prozkoumal ale zatim sem se dotal jen k tomu že na postavu nechám spadnout plane a Ä |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |