blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Softbody http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2808 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | paulos etruska [ čtv dub 13, 2006 11:09 am ] |
Předmět příspěvku: | Softbody |
zkouÅ¡el jsem hledat a koukal jsem i na turtoriály,ale stejnÄ› sem tu fci nepochopil ![]() dÃk |
Autor: | tol [ čtv dub 13, 2006 11:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A spustils pak animaci (Ctrl+a v 3D okně) ? |
Autor: | paulos etruska [ pát dub 14, 2006 8:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Když dám ctrl+a tak se nestane nic,a když dám rendrovat animaci tak se stejnÄ› nic nezmÄ›nÃ...už nevim kde může bejt chyba ![]() |
Autor: | zgerbiak [ pát dub 14, 2006 11:12 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pri "enable soft body" mas aj dalsie tlacitko "bake settings" a tam nastavis odkial pokial sa ma animacia prepocitat a potom zatlacis "Bake" a mas to ![]() |
Autor: | paulos etruska [ pát dub 14, 2006 2:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To sem taky zkoušel a pořád nic ![]() |
Autor: | zgerbiak [ pát dub 14, 2006 2:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na co to potrebujes? ja som teraz robil listy vo vetre a musel som tam predat aj empty ako vietor. |
Autor: | paulos etruska [ pát dub 14, 2006 2:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na modelovánà obleÄ |
Autor: | zgerbiak [ pát dub 14, 2006 2:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nuz..sice som s tymto len zacal, ale myslim ze potrebujes objekt ktory bude to oblecenie obtekat(postava) a nastavit mu to..tusim deflection... ale neviem to na isto. |
Autor: | paulos etruska [ pát dub 14, 2006 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
aha...a je na to turtorial? |
Autor: | zgerbiak [ pát dub 14, 2006 3:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.blender3d.org/cms/Softbodies.549.0.html nieco po anglicky... o inich neviem... |
Autor: | bloud [ pát dub 14, 2006 3:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tady je jak začít http://www.sluxweb.net/page.php?id=27 ale s tím oblečenim si určitě ještě užiješ! Na http://mediawiki.blender.org/index.php/BlenderDev/ClothSimulation je oprava blenderu, která by měla: "This binary fixes the bug with using a mesh with one face as a collision object, but still has a bug when a mesh with one face is used for a cloth object." I tak třeba pomůže. Nezkoušel jsem,hodně štěstí! |
Autor: | paulos etruska [ ned dub 16, 2006 9:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
dÃky,moc mi to pomohlo...jenom pořád nevim jak udÄ›lat (jestli to jde) aby softbody pÅ™emÄ›nilo normálnà objekt bez animace ![]() |
Autor: | paulos etruska [ pon dub 17, 2006 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo neznáte nÄ›kdo nÄ›co jinýho na modelovánà obleÄ |
Autor: | jm [ pon dub 17, 2006 7:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
paulos etruska píše: díky,moc mi to pomohlo...jenom pořád nevim jak udělat (jestli to jde) aby softbody přeměnilo normální objekt bez animace
![]() musi tam bejt nejakej cas, ani hadr se ti neprispusobi pokud na to nema cas |
Autor: | paulos etruska [ pon dub 17, 2006 7:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jj už to trochu prozkoumal ale zatim sem se dotal jen k tomu že na postavu nechám spadnout plane a Ä |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |