blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Metoda modelování realistického stromu ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2754 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | harry256 [ sob dub 01, 2006 10:13 am ] |
Předmět příspěvku: | Metoda modelování realistického stromu ? |
Zdravim všechny blenderdisty mám na Vás jeden malej dotaz, pokoušim se udělat již nějakou tu dobu alespoň trochu realistický strom, nicméně zatim bez valného úspěchu. Nechci používat ale žádny python skripty a podobný věcičky (zkoušel jsem i generátor stromů ale ten nedokáže vygenerovat realistickej strom a musim říci, že se nejdříve chci naučit sám modelovat bez pomoci jakýchkoliv těchto skriptů) proto bych někoho chtěl požádat, jestli nezná nějaký dobrý tutoriál na vymodelovaní opravdu realistického stromu. Pokoušel jsem se něco najít na netu ale bohužel nic |
Autor: | harry256 [ sob dub 01, 2006 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
moner píše: Vem si obrázek stromu a udělej ho podle něj.
no ale já spíš hledám tutoriál, ale i tak díky |
Autor: | Trubitak [ sob dub 01, 2006 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/3dsmax_strom.html Tohle je sice pro 3d max, ale myslÃm že by to Å¡lo urÄ |
Autor: | jm [ sob dub 01, 2006 7:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.geocities.com/blenderdungeon ... index.html stromy nikdo nemodeluje |
Autor: | harry256 [ ned dub 02, 2006 8:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: http://www.geocities.com/blenderdungeon/lsystem/index.html
stromy nikdo nemodeluje no tak to by ale chtělo začít |
Autor: | AD [ ned dub 02, 2006 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: http://www.geocities.com/blenderdungeon/lsystem/index.html
stromy nikdo nemodeluje já ano (ale jsem ve fázi hledání postupu pro rychlou produkci většího počtu)...bych chtěl vidět toho sebevraha, co si dá strom z L-Systemu do popředí ...to co z toho leze je děs ...a celá řada scriptů a softů ( i komerčních) není o moc lepší ... problém je asi v přístupu...je víc programátorský, než zahradnický.... tutoriál není ...je třeba si najít svůj postup ....a dnes už se dají použít na olistění i static particles... |
Autor: | harry256 [ ned dub 02, 2006 10:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
no já bych zas řek, že L-System umí udělat pěkný modely stromů, ale chce to jen přiijít na správné nastavení |
Autor: | iIN [ ned dub 02, 2006 11:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Celkom pekné stromy generuje Arbaro a dokáže ich exportovať do OBJ čo v Blendri nie je problém importovať Okrem toho je tam aj link na algoritmus na generovanie realistickych stromov.. http://arbaro.sourceforge.net/ |
Autor: | 6xx [ ned dub 02, 2006 3:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
iIN píše: Celkom pekné stromy generuje Arbaro a dokáže ich exportovať do OBJ čo v Blendri nie je problém importovať
Okrem toho je tam aj link na algoritmus na generovanie realistickych stromov.. http://arbaro.sourceforge.net/ to vypada dobre... |
Autor: | yarpen [ ned dub 02, 2006 6:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
AD píše: ...bych chtěl vidět toho sebevraha, co si dá strom z L-Systemu do popředí ...to co z toho leze je děs ...a celá řada scriptů a softů ( i komerčních) není o moc lepší ... problém je asi v přístupu...je víc programátorský, než zahradnický....
hm ... o jednom bych věděl . Ne ale opravdu to co z l-systemu leze není zas tak strašná hrůza a úplně bych ho neodsuzoval. Já v něm dělám stromky na doplnění scény - jeden má i s listím asi 30 000 verticles a není problém si obrázek uložit do alfa kanálu. |
Autor: | AD [ ned dub 02, 2006 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
harry256 píše: no já bych zas řek, že L-System umí udělat pěkný modely stromů, ale chce to jen přiijít na správné nastavení
pokud ti nevadí, že ať děláš, co děláš ...furt vypadá maximálně na 20 let bez ohledu na to jak má tlustý kmen a velkou korunu ...konec konců už jsme tuto otázku řešili před rokem v jiném threadu... |
Autor: | paulos etruska [ ned dub 02, 2006 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
l-system je celkem dobrej,zkouÅ¡el sem abro ale pokaždý když to rendruju nebo ukládám tak se to sekne buÄ |
Autor: | paulos etruska [ ned dub 02, 2006 7:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
aha tak už sem na to pÅ™iÅ¡el...ale nevÃte nÄ›kdo jak z arbara vyexportovat strom aby Å¡el otevÅ™Ãt v blenderu? |
Autor: | tol [ ned dub 02, 2006 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
paulos etruska píše: aha tak už sem na to přišel...ale nevíte někdo jak z arbara vyexportovat strom aby šel otevřít v blenderu?
1.vyexportuj model z arbara do formátu obj 2. v Blenderu dej File->Import->Wavefront (obj) |
Autor: | paulos etruska [ ned dub 02, 2006 8:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ó děkuji tole |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |