blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Metoda modelování realistického stromu ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2754 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | harry256 [ sob dub 01, 2006 10:13 am ] |
Předmět příspěvku: | Metoda modelování realistického stromu ? |
Zdravim všechny blenderdisty ![]() ![]() |
Autor: | harry256 [ sob dub 01, 2006 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
moner píše: Vem si obrázek stromu a udělej ho podle něj.
no ale já spíš hledám tutoriál, ale i tak díky ![]() |
Autor: | Trubitak [ sob dub 01, 2006 11:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.3dscena.cz/art/3dscena/3dsmax_strom.html Tohle je sice pro 3d max, ale myslÃm že by to Å¡lo urÄ |
Autor: | jm [ sob dub 01, 2006 7:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.geocities.com/blenderdungeon ... index.html stromy nikdo nemodeluje ![]() |
Autor: | harry256 [ ned dub 02, 2006 8:32 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: http://www.geocities.com/blenderdungeon/lsystem/index.html
stromy nikdo nemodeluje ![]() no tak to by ale chtělo začít ![]() ![]() |
Autor: | AD [ ned dub 02, 2006 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: http://www.geocities.com/blenderdungeon/lsystem/index.html
stromy nikdo nemodeluje ![]() já ano (ale jsem ve fázi hledání postupu pro rychlou produkci většího počtu)...bych chtěl vidět toho sebevraha, co si dá strom z L-Systemu do popředí ![]() tutoriál není ...je třeba si najít svůj postup ....a dnes už se dají použít na olistění i static particles... ![]() |
Autor: | harry256 [ ned dub 02, 2006 10:40 am ] |
Předmět příspěvku: | |
no já bych zas řek, že L-System umí udělat pěkný modely stromů, ale chce to jen přiijít na správné nastavení ![]() |
Autor: | iIN [ ned dub 02, 2006 11:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Celkom pekné stromy generuje Arbaro a dokáže ich exportovať do OBJ čo v Blendri nie je problém importovať ![]() Okrem toho je tam aj link na algoritmus na generovanie realistickych stromov.. http://arbaro.sourceforge.net/ |
Autor: | 6xx [ ned dub 02, 2006 3:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
iIN píše: Celkom pekné stromy generuje Arbaro a dokáže ich exportovať do OBJ čo v Blendri nie je problém importovať
![]() Okrem toho je tam aj link na algoritmus na generovanie realistickych stromov.. http://arbaro.sourceforge.net/ to vypada dobre... |
Autor: | yarpen [ ned dub 02, 2006 6:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
AD píše: ...bych chtěl vidět toho sebevraha, co si dá strom z L-Systemu do popředí
![]() hm ... o jednom bych věděl ![]() |
Autor: | AD [ ned dub 02, 2006 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
harry256 píše: no já bych zas řek, že L-System umí udělat pěkný modely stromů, ale chce to jen přiijít na správné nastavení
![]() pokud ti nevadí, že ať děláš, co děláš ...furt vypadá maximálně na 20 let ![]() |
Autor: | paulos etruska [ ned dub 02, 2006 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
l-system je celkem dobrej,zkouÅ¡el sem abro ale pokaždý když to rendruju nebo ukládám tak se to sekne buÄ |
Autor: | paulos etruska [ ned dub 02, 2006 7:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
aha tak už sem na to pÅ™iÅ¡el...ale nevÃte nÄ›kdo jak z arbara vyexportovat strom aby Å¡el otevÅ™Ãt v blenderu? |
Autor: | tol [ ned dub 02, 2006 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
paulos etruska píše: aha tak už sem na to přišel...ale nevíte někdo jak z arbara vyexportovat strom aby šel otevřít v blenderu?
1.vyexportuj model z arbara do formátu obj 2. v Blenderu dej File->Import->Wavefront (obj) |
Autor: | paulos etruska [ ned dub 02, 2006 8:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ó děkuji tole |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |