blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
modelovaci tecniky http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2747 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mallox [ pát bře 31, 2006 10:15 am ] |
Předmět příspěvku: | modelovaci tecniky |
zdravim..mam takovy dotaz..mohu mitr rekneme 4 sloupy a posunout je od sebe vzajemne zavilse na stredu..neco jako ze bych udelal kruznici na ktere by ty sloupy lezeli a ja bych zvetsil polomer kruznice? dekuji |
Autor: | JRun [ pát bře 31, 2006 11:13 am ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud sem dobře pochopil otázku, můžeš zkusit DupliVerts popis je např. na http://www.grafika.cz/art/3d/blender_remdih.html pokud je jiný postup, rád se poučím |
Autor: | Ethee [ pát bře 31, 2006 7:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... DupliVerts |
Autor: | ded_obed [ sob dub 01, 2006 12:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
podle toho, jak sem to pochopil já : vyber všechny sloupy dej scale a máš to |
Autor: | Matajon [ sob dub 01, 2006 1:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ded_obed píše: podle toho, jak sem to pochopil já : vyber všechny sloupy dej scale a máš to
prave ze takhle to asi nepude, protoze ty sloupy by se ti pri tom i zvetsily ... |
Autor: | jm [ sob dub 01, 2006 7:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
umisti je na kruznici, nebo nejakej patvar dle tve potreby a ten zvets. (parent to vertex) s krivkou je to slozitejsi. |
Autor: | mallox [ ned dub 02, 2006 8:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
diky vsem..ja se na to kouknu.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |