blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

modelovaci tecniky
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2747
Stránka 11

Autor:  mallox [ pát bře 31, 2006 10:15 am ]
Předmět příspěvku:  modelovaci tecniky

zdravim..mam takovy dotaz..mohu mitr rekneme 4 sloupy a posunout je od sebe vzajemne zavilse na stredu..neco jako ze bych udelal kruznici na ktere by ty sloupy lezeli a ja bych zvetsil polomer kruznice?
dekuji :D

Autor:  JRun [ pát bře 31, 2006 11:13 am ]
Předmět příspěvku: 

pokud sem dobře pochopil otázku, můžeš zkusit DupliVerts popis je např. na http://www.grafika.cz/art/3d/blender_remdih.html
pokud je jiný postup, rád se poučím :)

Autor:  Ethee [ pát bře 31, 2006 7:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... DupliVerts

Autor:  ded_obed [ sob dub 01, 2006 12:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

podle toho, jak sem to pochopil já :roll: : vyber všechny sloupy dej scale a máš to :wink:

Autor:  Matajon [ sob dub 01, 2006 1:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

ded_obed píše:
podle toho, jak sem to pochopil já :roll: : vyber všechny sloupy dej scale a máš to :wink:

prave ze takhle to asi nepude, protoze ty sloupy by se ti pri tom i zvetsily ...

Autor:  jm [ sob dub 01, 2006 7:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

umisti je na kruznici, nebo nejakej patvar dle tve potreby a ten zvets.
(parent to vertex) s krivkou je to slozitejsi.

Autor:  mallox [ ned dub 02, 2006 8:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

diky vsem..ja se na to kouknu..:)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/