blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pojmy http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2740 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | postolka [ pát bře 31, 2006 1:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemas nahodou na mysli frame buffer a vertex buffer?? Framebuffer je oblast pameti na graficke karte kde se uklada vykreslovany obrazek (to co uvidis na monitoru) a vertex buffer je oblast pameti kam se ukladaji informace o vertexech (nevim co vsechno presne ale pozice urcite, mozna koordinaty a barvy). Vertex buffer slouzi k urychleni prace s GPU - aby se vertexy nemusely nacitat z RAM pres AGP/PCIe. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |