blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Text http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2727 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | paulos etruska [ ned bře 26, 2006 4:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Text |
Jde psát v Blendru v Ä |
Autor: | Bumpkin [ ned bře 26, 2006 4:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no aspon co sem zkousel tek mi nefungujou hacky |
Autor: | paulos etruska [ ned bře 26, 2006 5:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
celkem Å¡koda... |
Autor: | postolka [ pon bře 27, 2006 5:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No neni to zrovna idealni ale muzes zkusit importovat zvektorizovany text vytvoreny v nejakem jinem editoru, vim ze blender umi adobe ilustrator - *.ai nebo *.svg (je jich tam vic). Jestli chces free nastroj na vytvareni svg tak zkus treba inkscape - http://www.inkscape.org/. |
Autor: | pedu [ úte čer 20, 2006 8:04 am ] |
Předmět příspěvku: | Unicode |
V Záložke Font si natiahnem nejaký arial.ttf, alebo čosi podobné a potom v záložke Char vyberiem písmeno – je to však pracné. Mne zatiaľ stačili malé nápisy. Teoreticky sa dá naimportovať súbor v Unicode. (Prvá malá ikonka v záložke Char) To mi však mršilo znaky. Možno treba najprv zvoliť Unicode table. Skús sa s tým pohrať a daj vedieť, ktorá je pre nás najlepšia ) |
Autor: | Ash [ úte čer 20, 2006 9:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Môj postup: 1. Napíšem text s diakritikou v notepade. 2. Dám ho uložiť v kódovaní UTF-8. 3. Načítam text do Blenderu (v textovom okne budú klikyháky). 4. Zvolím v menu Edit - Text to 3d object. 5. Pre 3D text vyberiem požadovaný font - mal by sa zobraziť korektný text s diakritikou. 6. V editačnom režime vymažem prvý štvorček (Notepad ako identifikáciu Unicode textu pridáva na začiatok znak s kódom FE). |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |