blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Text
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2727
Stránka 11

Autor:  paulos etruska [ ned bře 26, 2006 4:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Text

Jde psát v Blendru v Ä

Autor:  Bumpkin [ ned bře 26, 2006 4:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

no aspon co sem zkousel tek mi nefungujou hacky :wink: :wink:

Autor:  paulos etruska [ ned bře 26, 2006 5:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

celkem Å¡koda...

Autor:  postolka [ pon bře 27, 2006 5:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

No neni to zrovna idealni ale muzes zkusit importovat zvektorizovany text vytvoreny v nejakem jinem editoru, vim ze blender umi adobe ilustrator - *.ai nebo *.svg (je jich tam vic). Jestli chces free nastroj na vytvareni svg tak zkus treba inkscape - http://www.inkscape.org/.

Autor:  pedu [ úte čer 20, 2006 8:04 am ]
Předmět příspěvku:  Unicode

V Záložke Font si natiahnem nejaký arial.ttf, alebo čosi podobné a potom v záložke Char vyberiem písmeno – je to však pracné. Mne zatiaľ stačili malé nápisy.

Teoreticky sa dá naimportovať súbor v Unicode. (Prvá malá ikonka v záložke Char) To mi však mršilo znaky. Možno treba najprv zvoliť Unicode table. Skús sa s tým pohrať a daj vedieť, ktorá je pre nás najlepšia  )

Autor:  Ash [ úte čer 20, 2006 9:23 am ]
Předmět příspěvku: 

Môj postup:
1. Napíšem text s diakritikou v notepade.
2. Dám ho uložiť v kódovaní UTF-8.
3. Načítam text do Blenderu (v textovom okne budú klikyháky).
4. Zvolím v menu Edit - Text to 3d object.
5. Pre 3D text vyberiem požadovaný font - mal by sa zobraziť korektný text s diakritikou.
6. V editačnom režime vymažem prvý štvorček (Notepad ako identifikáciu Unicode textu pridáva na začiatok znak s kódom FE).

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/