blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Transparent shadow vs yafray
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2715
Stránka 11

Autor:  Trubitak [ čtv bře 23, 2006 5:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Transparent shadow vs yafray

Nějak mi v yafray nejdou TraShad. Tohle mám zaplé tam kde ten stín má dopadat, yafray má raydepth 30 (i když je to jenom plane co prhá stín).
Prosím co všechno má být zaplé aby mi to házelo slabší stíny?? Vůbec nechápu na co sem zapoměl?

Autor:  D@vi$ [ čtv bře 23, 2006 11:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hmm... TraShad se používá, při stínu průhledného objektu... Musíš mít u toho průhledného objektu zapnuté Ray transp, u objektu, na který dopadá stín zapnutý TraShad a Ray světlo, vytvářející stín.... Koukni na obr...

Přílohy:
2.jpg
2.jpg [ 15.35 KiB | Zobrazeno 413 krát ]

Autor:  tol [ pát bře 24, 2006 1:38 am ]
Předmět příspěvku: 

D@vis: tohle je řešení ale pro Internal, Trubitak se ptal na yafray :)


Trubitak: tohle jsem taky potřeboval nedávno zprovoznit, tak jsem pohledal na fórech yafraye a želbohu jsem se dozvěděl, že tuto funkci Yafray zatím nepodporuje, je třeba použít internal:(

Do jisté míry pomáhá použití photon light, ale jenom do jisté, kus toho obdélníku (nebo jiného tvaru, na který je bitmapa s alfou namapována) je tam bohužel vidět vždycky...

Autor:  Trubitak [ pát bře 24, 2006 11:28 am ]
Předmět příspěvku: 

jj, to s tím photonovým světlem to jsem si zjistil, ale právě jsem to potřeboval bez něho :wink:

Díky tol, snad to nový yafray umět bude :idea:

Autor:  D@vi$ [ pát bře 24, 2006 3:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

tol píše:
D@vis: tohle je řešení ale pro Internal, Trubitak se ptal na yafray :)

:oops: sorry...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/