blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Transparent shadow vs yafray http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2715 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Trubitak [ čtv bře 23, 2006 5:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Transparent shadow vs yafray |
NÄ›jak mi v yafray nejdou TraShad. Tohle mám zaplé tam kde ten stÃn má dopadat, yafray má raydepth 30 (i když je to jenom plane co prhá stÃn). ProsÃm co vÅ¡echno má být zaplé aby mi to házelo slabÅ¡Ã stÃny?? Vůbec nechápu na co sem zapomÄ›l? |
Autor: | D@vi$ [ čtv bře 23, 2006 11:08 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Hmm... TraShad se používá, při stínu průhledného objektu... Musíš mít u toho průhledného objektu zapnuté Ray transp, u objektu, na který dopadá stín zapnutý TraShad a Ray světlo, vytvářející stín.... Koukni na obr...
|
Autor: | tol [ pát bře 24, 2006 1:38 am ] |
Předmět příspěvku: | |
D@vis: tohle je řešení ale pro Internal, Trubitak se ptal na yafray Trubitak: tohle jsem taky potřeboval nedávno zprovoznit, tak jsem pohledal na fórech yafraye a želbohu jsem se dozvěděl, že tuto funkci Yafray zatím nepodporuje, je třeba použít internal:( Do jisté míry pomáhá použití photon light, ale jenom do jisté, kus toho obdélníku (nebo jiného tvaru, na který je bitmapa s alfou namapována) je tam bohužel vidět vždycky... |
Autor: | Trubitak [ pát bře 24, 2006 11:28 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, to s tÃm photonovým svÄ›tlem to jsem si zjistil, ale právÄ› jsem to potÅ™eboval bez nÄ›ho DÃky tol, snad to nový yafray umÄ›t bude |
Autor: | D@vi$ [ pát bře 24, 2006 3:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol píše: D@vis: tohle je řešení ale pro Internal, Trubitak se ptal na yafray
sorry... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |