blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

zrcedleni uplně všeho
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2708
Stránka 11

Autor:  jm [ stř bře 22, 2006 8:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je dost zapeklity, jestli si pouzil halo pro ty hvezdicky tak pochybuju ze tam videt budou,a vubec si nejsem jistej jestli postprocesy sou videt v odrazech, ale to musi rict nekdo kdo temhle vecem rozumi vic.

jm

Autor:  tol [ stř bře 22, 2006 10:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

Raytracované odrazy v Blenderu halo neumí, environment mapy ano , takže jedině přes ně:)

Autor:  AD [ stř bře 22, 2006 10:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

jestli se nepletu, tak raytrace odrazy neumí odrážet halo ...ale nezoufej ...v blenderu je stále ještě původní systém odrazu pomocí Env Map ...ten to umí ...jen musíš kostce přiřadit texturu a jako typ textury zvolíš EnvMap ....mapa se ti spočítá při prvním renderu ...můžeš ji i uložit a pohrát si s ní v postprocesu ...při každém následujícím renderu se už odrazy nepočítají, ale použije se ta původně vypočítaná mapa ...pokud uděláš ve scéně změnu, nesmíš zapomenout kliknout v nastavení textury na Free Data , aby se mapa spočítala znovu :D

podrobnosti jsou ve starších tutoriálech od Tola ( někde tu jsou odkazy na jejich umístění na webu ) ... drobet se ještě zmněnily ...ale i to je v některém z nich uvedené ...............jen jsou na "drobet" starší verze blenderu :?

tol byl rychlejší :mad: :D :lol: :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/