blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
zrcedleni uplně všeho http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2708 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jm [ stř bře 22, 2006 8:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je dost zapeklity, jestli si pouzil halo pro ty hvezdicky tak pochybuju ze tam videt budou,a vubec si nejsem jistej jestli postprocesy sou videt v odrazech, ale to musi rict nekdo kdo temhle vecem rozumi vic. jm |
Autor: | tol [ stř bře 22, 2006 10:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Raytracované odrazy v Blenderu halo neumí, environment mapy ano , takže jedině přes ně:) |
Autor: | AD [ stř bře 22, 2006 10:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli se nepletu, tak raytrace odrazy neumí odrážet halo ...ale nezoufej ...v blenderu je stále ještě původní systém odrazu pomocí Env Map ...ten to umí ...jen musíš kostce přiřadit texturu a jako typ textury zvolíš EnvMap ....mapa se ti spočítá při prvním renderu ...můžeš ji i uložit a pohrát si s ní v postprocesu ...při každém následujícím renderu se už odrazy nepočítají, ale použije se ta původně vypočítaná mapa ...pokud uděláš ve scéně změnu, nesmíš zapomenout kliknout v nastavení textury na Free Data , aby se mapa spočítala znovu podrobnosti jsou ve starších tutoriálech od Tola ( někde tu jsou odkazy na jejich umístění na webu ) ... drobet se ještě zmněnily ...ale i to je v některém z nich uvedené ...............jen jsou na "drobet" starší verze blenderu tol byl rychlejší |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |