blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Jak vymodelovat souměrné klenutí dveří? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2680 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ úte bře 14, 2006 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tento dotaz patří spíše do sekce Blender Obecně, kde se můžeš dotazovat na věci týkající se Blenderu, z toho důvodu bude přesunut právě tam. Co se týče dveří oken, je potřeba začít obrysem základního tvaru dveří nebo oken a ten vyextrudovat(=vytáhnout do prostoru) a dát mu základní tvar. Toho souměrného klenutí můžeš dosáhnout modifikátorem Mirror, který ti zduplikuje model i na druhou stranu, tím pádem ti stačí editovat jenom půlka modelu. A tvaru klenutí dosáhneš například z objektu circle, kde umažeš spodní polovinu a levou nebo pravou stranu a následné změny velikosti podle os skrz Scale klávesa S a daná osa x,y,z. |
Autor: | Ragnos [ čtv bře 16, 2006 12:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co se týče tvého dotazu na rovnou stěnu, tak bych vyextrudoval pouze ten vertex směrem dolů po ose z, tím bych dodržel souměrnost... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |