blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Jak vymodelovat souměrné klenutí dveří?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2680
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ úte bře 14, 2006 1:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tento dotaz patří spíše do sekce Blender Obecně, kde se můžeš dotazovat na věci týkající se Blenderu, z toho důvodu bude přesunut právě tam.

Co se týče dveří oken, je potřeba začít obrysem základního tvaru dveří nebo oken a ten vyextrudovat(=vytáhnout do prostoru) a dát mu základní tvar. Toho souměrného klenutí můžeš dosáhnout modifikátorem Mirror, který ti zduplikuje model i na druhou stranu, tím pádem ti stačí editovat jenom půlka modelu. A tvaru klenutí dosáhneš například z objektu circle, kde umažeš spodní polovinu a levou nebo pravou stranu a následné změny velikosti podle os skrz Scale klávesa S a daná osa x,y,z.

Autor:  Ragnos [ čtv bře 16, 2006 12:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

co se týče tvého dotazu na rovnou stěnu, tak bych vyextrudoval pouze ten vertex směrem dolů po ose z, tím bych dodržel souměrnost...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/