Právě je pát lis 01, 2024 8:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 14, 2006 1:44 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Tento dotaz patří spíše do sekce Blender Obecně, kde se můžeš dotazovat na věci týkající se Blenderu, z toho důvodu bude přesunut právě tam.

Co se týče dveří oken, je potřeba začít obrysem základního tvaru dveří nebo oken a ten vyextrudovat(=vytáhnout do prostoru) a dát mu základní tvar. Toho souměrného klenutí můžeš dosáhnout modifikátorem Mirror, který ti zduplikuje model i na druhou stranu, tím pádem ti stačí editovat jenom půlka modelu. A tvaru klenutí dosáhneš například z objektu circle, kde umažeš spodní polovinu a levou nebo pravou stranu a následné změny velikosti podle os skrz Scale klávesa S a daná osa x,y,z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 16, 2006 12:48 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
co se týče tvého dotazu na rovnou stěnu, tak bych vyextrudoval pouze ten vertex směrem dolů po ose z, tím bych dodržel souměrnost...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz